Olyan pénzpazarló szokásokat gyűjtöttünk össze, amelyek elhagyásával hatékonyan takarékoskodhatunk a mindennapokban.
Hozzávetőleg 12 százalékkal emelkedett Magyarországon az egy főre számított vásárlóerő 2019-ben az előző évihez képest - írja a GfK friss felmérése alapján a Népszava.
Magyarországon az egy főre számított vásárlóerő 7416 euró (mintegy 2,4 millió forint), ami 2019-ben több lett, mint az európai átlag (14 739 euró) fele. A listavezető, akárcsak tavaly, Liechtenstein lett 67 550 eurós (mintegy 22,3 millió forintos) értékkel, majd Svájc és Luxemburg következik, Magyarország a vizsgált 42 országból a 30.
Magyarország 19 megyéje és a főváros közül ötben magasabb az egy főre jutó vásárlóerő, mint az országos átlag. Ezek a megyék mind Budapest környékén, illetve az osztrák határ közelében találhatók. A sereghajtó Szabolcs-Szatmár-Bereg, az ott élőknek fejenként 5816 euróból (mintegy 1,9 millió forintból), azaz az országos átlag 78 százalékából - és az európai átlag 40 százalékánál is kevesebből - kell kijönniük.
Budapest lakosainak fejenként elkölthető jövedelme 9230 euró (mintegy 3 millió forint), ami az országos átlagnál közel 25 százalékkal nagyobb, de az európainál 37 százalékkal kevesebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az osztrák parlament zöld jelzést adott a 30 kilométeres sebességkorlátozásnak
- Nem volt sok közös pont az EU-csúcson
- A friss adatokból kiderül, hogyan is áll most az iskolaőrprogram
- Ez az ugrás életet mentett az M0-son - hajmeresztő videó
- Furcsa szünetre megy jövő hét után a Fővárosi Közgyűlés
- A Real Madrid csak ezzel a taktikával juthatott tovább