Március 29-én a szombati, 30-án és 31-én az ünnepnapi, április 1-jén a vasárnapi, április 2-tól pedig a már megszokott munkanapi menetrend szerint járnak a vonatok.
A húsvét miatt megváltozik a nyitvatartási rend a SPAR és INTERSPAR áruházakban országszerte, s további intézkedéseket is bevezetett a kiskereskedelmi vállalat, hogy fokozza a vásárlók és a dolgozók védelmét.
"A járványügyi helyzetre való tekintettel arra kérjük vásárlóinkat, hogy április 8-tól vegyék igénybe az egyszer használatos fóliakesztyűket, amelyeket a SPAR és INTERSPAR áruházak bejáratainál helyezünk el. Hangsúlyozzuk, hogy a vásárlás során érdemes végig a kézen tartani a kesztyűt, majd a pénztártól való távozás után azonnal kidobni a szemetesekbe" - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Maszkok biztosítása a munkavállalók védelme érdekében
A cég az elmúlt hetekben mindent megtett annak érdekében, hogy maszkokat szerezzen be munkavállalói számára. Ennek eredményeképpen minden áruházi és logisztikai területen dolgozó munkavállaló számára a SPAR biztosít egyszer használatos maszkokat. Emellett fejenként 2 darab többször használatos, mosható és fertőtleníthető maszk is eljuttatásra kerül az érintett munkavállalók számára a következő napokban.
A húsvéti ünnepek környékén az áruházak nyitvatartási ideje hosszabb lesz:
A SPAR és INTERSPAR áruházak nagyrészt a járványidőszakot megelőzően érvényes, hosszabb nyitvatartási rendben várják vásárlóikat 04.09-én, csütörtökön és 04.11-én, szombaton.
Módosultak a mennyiségi korlátozások
A webshop és az áruházi vásárlások tekintetében 2020.04.03-tól a maximum 10 darab/termék személyenkénti vásárlási mennyiségi korlátozás már csak a következő termékcsoportokra vonatkozik: liszt, olaj, rizs, élesztő. A korábban minden termékre érvényes vásárlási korlátozást a SPAR feloldotta.
Az üzletlánc intézkedései a koronavírus világjárvány kapcsán
- Megkülönböztetett figyelmet fordítunk vásárlóink és munkatársaink biztonságára, és minden elvárható intézkedést megteszünk a jövőben is.
- Megnöveltük a fertőtlenítő- és tisztítószer rendeléseinek mennyiségét. Az áruházakban pedig továbbra is rendkívül alapos a takarítás, melynek keretein belül a bevásárlókocsik és -kosarak rendszeres fertőtlenítése is történik.
- Valamennyi munkavállaló számára maszkot, kesztyűt és fertőtlenítőszert biztosítunk.
- A kiszolgálópultoknál és a pénztáraknál padlómatricákkal segítjük a vásárlókat az egymástól történő távolság megtartásában.
- Megkezdtük az úgynevezett leheletvédő plexik telepítését kasszáknál, amely egyszerre szolgálja a vásárlók és a munkatársak védelmét.
- Minden, eddig csomagolatlanul értékesített kenyeret a SPAR és INTERSPAR áruházakban csomagolt formában kínálunk már csak. Emellett arra kérjük a vásárlóinkat, hogy a válogatható frissárut puszta kézzel ne fogják meg, használjanak erre a célra kihelyezett fogóeszközt, vagy eladótéri műanyag zacskót, esetleg papírzacskót, amibe be is csomagolhatnak!
- A kollégáink munkavégzésének segítése érdekében növeltük a szünetkiadások rugalmasságát, hogy segíteni tudjuk a gyakoribb kézmosás lehetőségét. Ahol erre nincs lehetőség, ott kézfertőtlenítőt biztosítunk.
- A központi, a logisztikai és az élelmiszertermelési területek munkavállalói esetében növeltük a céges buszjáratok mennyiségét, hogy a dolgozók meg tudják tartani a szükséges távolságot egymástól a munkába jutás során.
- Az üllői és a bicskei központjaink büféinek üzemeltetése terén is új szabályokat hoztunk: elkülönítettük egymástól az egyes műszakokat, valamint a központi és raktári munkavállalókat a bicskei központunk vonatkozásában, és a rendszeres napi takarítások és fertőtlenítések számát megsokszoroztuk.
- A központi munkatársak számára, ahol ez megoldható volt, biztosítottuk az otthoni munkavégzés lehetőségét.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj