A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
A magyar szülők jellemzően 2-4 ezer forintot költenek játékra gyereknapon, legtöbben szabadtéri- vagy kreatív-, fejlesztőjátékot, valamint sporteszközöket vásárolnak - derült ki a REGIO Játék friss kutatásából. Tízből nyolc gyermek várja május utolsó vasárnapját, a szórakoztató programok közül az ugrálóvár, a trambulin és az arcfestés a legnépszerűbbek.
A magyar családok 88 százaléka minden évben, további 6 százaléka ritkábban, de megünnepli a gyereknapot a REGIO Játék friss kutatása szerint. “A szülők ilyenkor jellemzően 2-4 ezer forintot (28%), 4-6 ezer forintot (26,5%), egynegyedük pedig akár 6 ezer forintnál is többet költ ajándékra. A nyár közeledtével leginkább a szabadtéri játékok kereslete nő meg, de népszerű meglepetés gyereknapon a kreatív- és fejlesztőjáték, a sporteszköz, valamint a 3 év alattiaknál a mesekönyv, míg az idősebbeknél a társasjáték és a Lego - árulta el Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője. - A kutatásunkból egyébként az is kiderült, hogy a gyermekek főképp az építőjátéknak, egy trambulinnak vagy valamilyen szabadtéri programnak örülnének." Plusz zsebpénzt ilyenkor a szülők mindössze 7 százaléka ad, túlnyomórészt (45%) 1-2 ezer forint összegben.
Az ugrálóvár és a trambulin vonzza legjobban a gyermekeket
Május utolsó vasárnapján sokan terveznek kirándulást (28%) vagy egy egész napos családi közös játékot (18%), a családok döntő többsége azonban egy-egy helyi gyereknapi programot fog meglátogatni (57%), ahol az ugrálóvárral és a trambulinnal lehet a legjobban levenni a gyermekeket a lábukról. A felmérés szerint az ovisokat az arcfestés, míg a kisiskolásokat a kézműves foglalkozás köti le pihenésképp, a felsősök pedig főleg a játékos vetélkedőkre és a koncertekre kíváncsiak.
TOP5 gyereknapi ajándék a REGIO Játék kutatása alapján:
- Szabadtéri játék
- Kreatív- és fejlesztőjáték
- Sporteszköz
- Társasjáték
- Könyv, kifestő
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml