A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Negyedik éve viszi sikerrel kecskeméti luxustrafikját egy magyar férfi, aki zsinórban harmadszor zsebelte be az Év Boltja verseny díját - írja a HelloVidék.
A kecskeméti Spiritstore kezdetben ugyanolyan koncepció szerint működött, mint a legtöbb magyarországi Nemzeti Dohánybolt: viszonylag szűk italszortimenttel, nappali nyitva tartással egy 60 négyzetméternyi területen. A tulajdonosa azonban ennél többet akart, első vízió között legalább 100 whiskys szortimentet álmodott meg és elkezdte az országot járni inspiráció után kutatva.
Amikor minden összeállt, sőt az alapbolt melletti üzlet eladóvá vált, akkor Szöllősi Balázs, tulaj elkezdte megvalósítani luxustrafikjának ötletét. Megvette a boltot, illetve nem kevés hitelt ölt az üzletbe. A lap azt írja csak a bútorok több millió forintba kerültek, a raktárkészletet tekintve pedig már tízmilliós nagyságrendben kellett számolniuk. Mindennek következtében az alap Nemzeti Donánybolt 2016 őszére egy
nonstop nyitvatartású, prémium italokat is kínáló üzletté vált, amely választékával a repülőterek luxusboltjait idézi.
Habár kezdetben sokan szkeptikusan álltak a vállalkozás sikeréhez, mi sem igazolja jobban az ötlet működőképességét, minthogy közel négyéves fennállása alatt a bolt idén zsinórban harmadszor zsebelte be kategóriájában az Év Boltja verseny díját. A teljes cikket a HelloVidéken tudod elolvasni!
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok