Így packázik az IKEA az online vásárlókkal: se termék, se pénz

Pénzcentrum2020. július 29. 16:50

Több mint két hónapja várja olvasónk, hogy az Ikea visszautalja a pénzét egy olyan termékért, amit végül nem szállítottak ki neki. A netes vásárlási dömping miatt csúszhatott hiba a rendszerbe?

A tavaszi lezárások miatt nagyon felpörgött az online vásárlás Magyarországon, ám a nagy pörgésben olykor hiba is csúszott a gépezetbe. Egy ilyenbe futott bele olvasónk, Judit is, aki az Ikeából rendelt pár dolgot, és május óta hadakozik a bútorbolttal.

Még májusban rendeltünk az Ikeából pár apróbb dolgot, fizettünk küldték is a visszaigazolást, minden rendben, három nap múlva hozzák a cuccokat. Ám amikor kibontottuk a csomagot, láttuk, hogy egy tétel kimaradt. Nem nagy dolog, egy 1290 forintos lepedő, de ha már kifizette az ember, akkor hozzák már ki...

- mesélte a Pénzcentrum olvasója. Az eset után Juditék írtak egy panaszlevelet az Ikeának, amire a következő válasz érkezett:

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Rendszerünkben technikai hiba történt, ezért az ügye később került feldolgozásra. A megnövekedett fogyasztói megkeresések és vásárlások miatt az ügyének megoldását a mai napon elindítottuk. A termék vételárának visszafordítása elindult.

Elindult, de annyi biztos, hogy célba nem ért, legalábbis Judit azóta sem hallott a bútorboltról, pénzt nem kapott vissza, és a hiányzó terméket sem küldték el neki:

Csak, hogy tiszta legyen: május 26-án rendeltük meg a termékeket, 29-én szállították ki, és még aznap írtunk az üzletnek. A fenti válaszlevél június 23-án érkezett meg. A napokban írtunk nekik megint, arra ma (29-én - a szerk.) annyit válaszoltak, hogy az átutalással kapcsolatban minden információt továbbítottak a pénzügyi munkatársaknak. Úgyhogy most várunk...

- panaszolta olvasónk, de elmondása szerint itt nem áll meg, mert mint mondta "nem arról az 1290 forintról van szó, hanem magáról az elvről. Ha az ember kifizet egy terméket, alap, hogy meg is kapja azt..."

Címkék:
vásárlás, IKEA, panaszkezelés, panasz, rendelés, kiszállítás, panaszlevél, ikea panasz, ikea magyarország,