Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Jövő évtől meghosszabbodik a jótállási idő a 100 000 forint feletti termékekre, ami jelentős többletfeladatokat jelent az érintett vállalkozások számára - hívja fel a figyelmet az EY. A 2021. január elsejétől esedékes változások megfelelő jogi és szervezeti átalakításokkal ugyanakkor nem csak megnövekedett terheléshez, hanem új vásárlókhoz is vezethetik a cégeket.
Az eddig egységesen irányadó, egy éves jótállási idő jövő év elejétől sávossá válik a június közepén közzétett 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében. Januártól csupán a 10 000 és 100 000 forint között értékesített termékekre marad érvényben az eddig bevett éves garancia. A 100 000 és 250 000 forint közötti tételeknél a jótállás már két évre bővül, míg a 250 000 forintnál drágább tartós fogyasztási eszközök esetében három évre emelkedik.
- hangsúlyozta Dr. Losonci András, a Vámos-Nagy Ernst & Young Ügyvédi Iroda kereskedelmi jogra szakosodott ügyvédje. A szabályozásváltozásnak köszönhetően nem csak az eddig egységes garanciaidő, de a jótállási jegy kiállításának előírásai, valamint a fogyasztói igények rendezésének módja és határidői is módosulnak - tette hozzá a szakember.
A következő időszakban tehát a kereskedelmi vállalkozások számára szükséges lehet a javítási és cserehatáridők, a panaszkezelési folyamatok, az ügyféltájékoztatók, valamint a belső eljárásrendek újragondolása. Azok a cégek azonban, akik megfelelő jogi és szervezeti átalakításokkal reagálnak a változásra, a többletfeladatokkal érdemben növelhetik a vásárlói élményt, ami hosszú távon pozitív hatással lehet az eredményességükre is.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház