"Az elmúlt napokban szokatlanul magas, szökőárszerű terhelés érte a FoxPost rendszerét" - nyilatkozta a cég.
2020. május 6-tól megújul a Ceetrus Hungary Kft. által üzemeltetett Auchan üzletsorok márkaneve, logója és szlogenje. Az eddig használt "Korzó" elnevezés helyett a jövőben a vásárlók mindenhol az Auchan Korzó márkanévvel találkozhatnak majd. Ezzel a döntéssel a Korzó a fogyasztók számára ismertebb Auchan márkanév mellé kerül.
Az új Auchan Korzó márkanév használatától a vásárlókkal való kapcsolat és a márka iránti lojalitás erősödését várjuk, hiszen a célközönség számára egyértelműbbé válik, hogy Auchan Korzó alatt az Auchan hipermarketek üzletsorait értjük- nyilatkozta Fonay Gergely a Ceetrus Hungary Kft. marketing vezetője.
A Korzó márka megújulásának részeként a "Vásárolj be, kapcsolódj ki" szlogen is bevezetésre kerül a logóban, a korábban használt "Üzlet- és élményközpont" helyett. Az új szlogen nemcsak közelebbi előnyöket, érveket fogalmaz meg azzal kapcsolatban, hogy mit szeretne nyújtani a Korzó a vásárlók számára, de megfelelően definiálja a márkaüzenetet is, mely szerint az Auchan üzletsorok látogatása kiegészíti a napi bevásárlást és minőségi kikapcsolódást ígér. A Korzó márkával kapcsolatos változások mellett a Korzó kommunikációja is több lépcsőben, teljeskörűen megújul.
A márkanévváltás 18 Auchan hipermarket üzletsort érint a következő helyszíneken: Budakalász, Budaörs, Csömör, Debrecen, Dunakeszi, Fót, Csömör, Kecskemét, Fót, Maglód, Miskolc Borsod, Miskolc Dél, Székesfehérvár, Szolnok, Szeged, Óbuda, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Soroksár és Solymár. Az Auchan Korzókon közel 71 millió vásárló fordul meg évente, az áruházaknak 2020 márciusában összesen csaknem 6,4 millió látogatója volt.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke