Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A nagyvállalatok ideális irodáról alkotott képe már évek óta átalakulóban van, a folyamatokat pedig felgyorsították az elmúlt hónapok eseményei. Ezt bizonyítja, hogy a használt irodabútorok piaca is hatalmas mozgásba lendült, aminek a kkv-szektor szereplői is nagy nyertesei lesznek.
"A multinacionális cégek egy ideje már másként képzelik el a jövő irodáját. Egyre nagyobb teret hódít a megosztott munkaállomásos - angolul shared desk - rendszer, ezt pedig nehéz hozzáilleszteni a meglévő bútoraikhoz. Így aztán a minőségben és funkciójukban még kifogástalan eszközöket lecserélik" - világított rá az eladói oldal motivációira Kocsis Csaba, az Intergavel Aukciószervező Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
A térben és időben rugalmasabb munkavégzés lehetőségének biztosítása tehát nem újkeletű törekvés a nagyvállalatoknál, a koronavírus a home office arányának növelésével erre csak ráerősített. A trendek alapján ezeknél a cégeknél az iroda egyre inkább egy "találkozási ponttá" válik, ahol csak a feltétlen személyes jelenlétet igénylő feladatok zajlanak, és a tárgyi környezetet is ennek megfelelően alakítják ki. Ennek szerves részei például a mobil, megosztott asztalok is, és ezen várhatóan a járvány is csak annyiban változtat, hogy a közösen használt tárgyak mellé fertőtlenítőszerek kerülnek ki. A mikro-, kis- és középvállalkozások esetén egyelőre más a helyzet. Az ottani kultúrában még sokkal erősebben jelen van a privát tér iránti igény, a saját munkaállomáshoz való kötődés.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében