Legszebb öröm a műköröm, mert nincs benne irigység - tartja a régi mondás. Valószínűleg nem ez a véleménye annak a brit nőnek, aki - saját bevallása szerint- egy Tesco-szendvicsbe harapva egy elszíneződött műkörömre bukkant.
A Daily Mail című napilap beszámolója szerint a 29 éves Katie Sellers egy előrecsomagolt, füstölt lazacos-krémsajtos Tesco Finest szendvicset vásárolt az áruházlánc egyik cornwalli üzletében, 2 font 40 pennyért (850 forint). A hölgy másnap szerette volna elfogyasztani az ínycsiklandozó készételt, amikor meglepő dolgot tapasztalt.
"Úgy éreztem, valami apró, éles tárgy került a számba. Csak úgy recsegett a fogaim között." - nyilatkozta a lapnak a nő. "Kihúztam, és döbbenten láttam, hogy egy piszkos, elszíneződött műköröm volt az. Szó szerint rosszul lettem a látványtól. Azt gondoltam, hogy azok, akik csomagolják ezeket a szendvicseket, kesztyűben dolgoznak, és nem hordanak műkörmöt. Nem hiszem, hogy valaha vásárolok még előrecsomagolt szendvicset"- mondta a nő, aki betette a rejtélyes műkörmöt egy zacskóba, és elküldte azt a Tesco központjába. Az eset még január 22-én történt, a választ azóta is várja.
A
Daily Mail-nek a Tesco megerősítette, hogy már vizsgálják az ügyet. Az
áruházlánc egyik szóvivője szerint kiemelt fontosságú számukra, hogy az
általuk forgalmazott élelmiszer minősége a lehető legmagasabb szintű
legyen. Saját gyártású és más beszállítói forrásból értékesített
termékeiknél egyaránt kiemelt figyelmet fordítanak arra, nehogy
valamilyen idegen eredetű tárgy kerüljön az élelmiszerekbe.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház
- Gyászol a filmvilág, elhunyt András Ferenc
- Hét börtönőr állt bíróság elé, egy rab bántalmazásával vádolják őket
- Hernádi Zsolt: aggódva figyeljük az állami beavatkozások hatását
- Donald Tusk: május 10-én átalaktjuk a varsói kormányt
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték