Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte - derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, azonban ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat. Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat.
A vásárlók egyre nagyobb aránya (40%) bízik abban, hogy végső soron visszatérhet megszokott fogyasztási szokásaihoz, azonban köztük is megoszlanak a vélemények arról, hogy ez milyen mértékben képzelhető el. Az EY Future Consumer Index tanulmánya ezeknek a vevőknek öt markáns csoportját határozta meg aszerint, hogy milyen tényezők befolyásolják döntéseiket.
Akciófüggők
A megkérdezettek közel harmada (30%) számára a termék ára lesz a legfontosabb, ők állandóan figyelik a kedvezményeket. Az elsősorban idősebbekből és egyedülállókból álló csoport tagjai nem foglalkoznak a márkákkal, elég, ha a termék biztosítja alapigényeiket, emiatt várhatóan kevesebbet költenek a jövőben, mint korábban.
Egészségtudatosak
A válaszadók mintegy negyedének (26%) saját és családja egészsége az elsődleges, így azokat a márkákat választják, amelyek biztonságosságáról meg vannak győződve. Minimalizálják a felesleges kockázatokat, így lehetőleg online szerzik be a szükséges termékeket. Ez a csoport gondolja leginkább azt, hogy életmódja hosszú távon is megváltozik.
Környezetvédők
A válaszadók 17 százaléka számára a Föld sorsa a legfontosabb. Tisztában vannak azzal, hogy tevékenységük milyen hatással van a körülöttük lévő világra. A kor- és társadalmi osztály szempontjából is vegyes képet mutatótó szegmens tagjai olyan vállalatokat keresnek, amelyek osztják ezeket az értékeket. Hajlandóak többet fizetni a kiváló minőségű, etikus forrásból származó, fenntartható termékekért.
Aktivisták
Az elsősorban városi értelmiségieket lefedő csoport a kutatásban résztvevők 16 százalékát teszi ki, ők nagyobb figyelmet fordítanak a cégek társadalmi hatására. Őszinte és átlátható szervezeteknek adnak bizalmat, és bizonyítékot is várnak arra, hogy a márka a profit mellett a közösség igényeit is figyelembe veszi.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Hedonisták
Minden kilencedik válaszadó (11%) - elsősorban a millenniumi és a Z generáció tagjai. Nem aggódnak egészségük és anyagi helyzetük miatt, probléma nélkül járnak plázákba és éttermekbe. A veszélyhelyzet sem aggasztja őket, és emiatt nem változtatják meg életmódjukat. Továbbra is azokat az élményeket keresik, amelyek segítenek számukra a legtöbbet kihozni az életből.
- mondta Demeter Ákos, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó területének partnere. "Ebben a nehéz helyzetben a hazai cégek akkor tudnak növekedni, ha a vevők változó igényeihez alakítják portfóliójukat, egyedi digitális szolgáltatásokat fejlesztenek ki és biztosítják átlátható működésüket" - tette hozzá a szakértő.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház