A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Hitelkártya méretű SIM kártya-tartóit fele akkora formátumra cseréli a Vodafone. Az intézkedéssel 50 százalékkal csökkenti a SIM kártyák előállításához felhasznált műanyag mennyiségét. Az újítás része annak a hosszú távú stratégiának, amely a nem alapvető műanyagok felhasználását igyekszik minimalizálni a vállalaton belül.
A Vodafone célul tűzte ki, hogy 2020. áprilisig felére csökkenti a nem alapvető műanyagok felhasználását kiskereskedelmi hálózatában valamint irodai telephelyein - írják közleményükben. A fenntarthatósági stratégia része, hogy a SIM kártyákhoz szükséges teljes kártyák méretét felére csökkenti, hozzájárulva a kevesebb műanyag felhasználásához.
Az új SIM kártyák a legtöbb európai országban 2020 elejétől lesznek elérhetők, 2020 végére pedig teljesen megszűnik a régi kártya formátum minden országban, ahol jelen van a szolgáltató. Ez a kezdeményezés önmagában a műanyaghulladékot évente több mint 340 tonnával csökkenti, és akár 15 tonna megtakarítást eredményez a gyártás és a szállítás során kibocsátott szén-dioxid-mennyiségből egy tonna műanyag esetében, így összességében több mint 5000 tonnával csökkenti a szén-dioxid kibocsátás mennyiségét évente.
További újítás, hogy a cég világszerte működő 7700 kiskereskedelmi üzlete a továbbiakban nem használ eldobható műanyag zacskókat, és elkerüli vagy korlátozza a műanyag alapú marketing vagy promóciós anyagok használatát, helyettesítve azokat alacsonyabb környezeti hatású alternatívákkal.
Ezek a kezdeményezések összhangban állnak a vállalat céljával, amely szerint 2025-ig 1 milliárd ember életét szeretné jobbá tenni környezeti hatásának felére csökkentésével. A kötelezettségvállalásuk magában foglalja a vállalat szén-dioxid-lábnyomának felére csökkentését, valamint a villamos energia teljesen egészében megújuló forrásokból történő vásárlását 2025-ig. Mindemellett a szolgáltató azt is vállalja, hogy hálózati hulladékának 100 százalékát újrafelhasználja, újraértékesíti vagy újrahasznosítja, és segíti meghosszabbítani ügyfeleinek a már meglévő eszközeik élettartamát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani