Tavaszi nagytakarítást tartanak április 21-én és 28-án a Nagykörúton és környezetében, továbbá a főváros számos forgalmas közterén és csomópontjában.
Tegnap tette közzé az Allee tulajdonosa a bevásárlóközpont átfogó felújítási terveit. Összesen 5,5 milliárd forintot költenek az épületre, áll a vállalat közleményében.
Tegnap tette közzé a Multi Hungary, az Allee bevásárlóközpont tulajdonosa átfogó felújítási terveit. A Multi a 46 700 négyzetméteres bevásárlóközpont korszerűsítésével és felújításával még kedvezőbb bérlői összetételt teremt, és szebbé teszi a belső és külső kialakítást, valamint bővíti szolgáltatásai körét. A kivitelezés 2020 második negyedévében kezdődik és várhatóan még 2020-ban megvalósul a munkálatok jelentős része.
A nyilvános területekre különböző design elemek kerülnek, a projekt kulcseleme az ételudvar felújítása, de érkeznek magas minőségű ülőhelyek és kiegészítő szolgáltatások is. A tervek szerint a komplexum külső megjelenését is modernizálják, a projekt során kávézóknak, éttermeknek, teraszoknak és pavilonoknak is helyet alakítanak ki. A közösségi erőforrásként szolgáló játszótér szintén megújul.
Az Allee Bevásárlóközpont több mind 140 üzletnek, köztük egy 13 termes multiplex mozinak, és számos étteremnek, irodáknak, és egy fitneszteremnek, valamit a parkolóban 1200 autónak biztosít helyet. A multifunkcionális komplexum évente több mint 18 millió látogatót vonz.
A Multi 2018 januárjában, egy nemzetközi pályázat elnyerése után vette át az Allee vagyon- és ingatlankezelését. A Multi Corporation vezető páneurópai szolgáltató integrált platform kereskedelmi ingatlaneszközök számára, jelenleg körülbelül 110 kereskedelmi egységet menedzsel Európában és Törökországban. A szolgáltatások teljes spektrumát nyújtja, ideértve a vagyonkezelést, bevásárlóközpont-üzemeltetést, átalakítást és felújítást, bérbeadást és a jogi tanácsadást. A Multi 14 országban, Hollandiában, Belgiumban, Németországban, Magyarországon, Írországban, Olaszországban, Lettországban, Lengyelországban, Portugáliában, Szlovákiában, Spanyolországban, Ukrajnában, az Egyesült Királyságban és Törökországban van aktívan jelen.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom