Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
A Lego építőkockák már generációk óta népszerűek, csakúgy, mint a Star Wars-szal összefüggő ajándékok. Persze vannak olyan játékok is, amik újnak számítanak a gyerekek kívánságlistáján. Mit szeretnének a gyerekek a fa alatt találni karácsonykor?
Míg 2015-ben a Jégvarázs volt a karácsonyi szezon sztárja, a keresések alapján kimutatható, hogy a helyét idén a Soy Luna termékek vették át. Továbbra is sokan keresik az úgynevezett ‘intelligens gyurmát’, amely 2015 decemberének volt a nagy felfedezettje, de még idén is nagy népszerűségnek örvend. Szintén meghatározó a játékok iránti kereslet, idén elsősorban a Lego és a Fisher Price termékek a népszerűek. Az új Star Wars idei epizódjának bemutatója miatt a filmhez kapcsolódó ajándéktermékek iránti kereslet emelkedése is látható.
A keresési trendeket tekintve az utóbbi évek egyik legnagyobb változása a mobil eszközök előretörése. Hazánkban ma már a lakosság 61 százaléka rendelkezik okostelefonnal, ami közel a duplája a 2014-es adatoknak. Ez a vásárlói szokásokra is hatással van. A vásárlók egyre gyakrabban gyűjtenek ötleteket és keresnek termékleírásokat az eszköz segítségével. Az online adatgyűjtés sokszor a boltban, nézelődés közben történik. Ezzel is magyarázható, hogy a vásárlók számára az online és offline vásárlási élmény egyre inkább összekapcsolódik, kiegészíti egymást.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza