Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Magyarországon több mint 4500, jellemzően kis- és közepes vállalkozás (kkv) vesz részt az internetes kereskedelemben online piactereken keresztül, és 2018-ban már közel 12 milliárd forintos nettó forgalmat realizáltak ezeken a felületeken, ami a teljes belföldi online kiskereskedelmi forgalom 2-3 százaléka.
A GKI közleménye szerint az online kiskereskedelem tavaly nettó 425 milliárd forintos forgalmat generált Magyarországon, az idén az első fél évben pedig ez a szám meghaladta a 207 milliárd forintot, ami 16 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
A belföldi vásárlói bázis egyelőre nem tud a piaccal együtt nőni, ezért az internetes kereskedőknek az aktív online vásárlókat kell a lehető legjobban elérni és folyamatosan vásárlásra ösztönözni, a GKI Digital szerint erre a helyzetre nyújtanak egyszerű és hatékony megoldást az online piacterek.
A Magyarországon üzemelő online piacterek közül példaként említették még a kézműves termékekkel foglalkozó Meskát, az Agroinformot, amelyen mezőgazdasági termékek érhetőek el, illetve a szolgáltatásokat és termékeket is vegyesen kínáló Bónusz Brigádot, valamint a Jófogást és a Vaterát.
Az online piacterek működésükben hasonlítanak a bevásárlóközpontokhoz, így a vásárlók egy felületen szerezhetnek be szinte mindent, a háztartási és fogyasztási cikkektől kezdve a játékokon, műszaki termékeken át egészen a divatcikkekig. A GKI Digital szerint a barkács termékek, a háztartási gépek és különféle játékok a legkeresettebbek ezeken a felületeken.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek
- Egy korszak véget ért: megszűnt a légiposta Németországban
- Hét órán belül két késelés Londonban - képek
- Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre