2020. augusztus 4. kedd Domonkos, Dominika

Ezért őrülnek meg most a magyar vásárlók: tudnak valamit?


Az "otthon-dekor", a "szépségápolás", a "baba-mama" és a "petshop" kategóriákban keresgélnek manapság a legtöbben - tette közzé felmérését az egyik legnagyobb magyar webáruház.

Több mint másfélszeresére nőtt 2015-ben az eMAG.hu webáruház értékesítési volumene, szemben a teljes online piac 17 százalékos bővülésével. Az webshop teljes növekedését viszont jelentős mértékben meghaladva, mintegy 600 százalékkal bővült az Otthon-Dekor, a Szépségápolás, a Baba-Mama és a Petshop kategóriák értékesítési volumene, és a növekedési kilátások 2016-ban is kedvezőek - olvasható a társaság közleményében.

2015-ben a fejlődő kategóriák közül a legmagasabb növekedést az Otthon-Dekor kategória érte el, közel tízszeres növekedést felmutatva, amelyet nem sokkal lemaradva követ a Szépségápolás nyolcszoros növekedése. A Petshop kategória látogatottsága négyszeresére, a Baba-Mamáé pedig háromszorosára nőtt ugyanezen időszak alatt.

A tavalyi év gyors növekedésének folytatását vetítik előre 2016 első félévének számai is, amelyek alapján a négy kategória már több mint 2 millió látogatót vonzott az első 6 hónapban. 2016-ban az első féléves adatokat alapul véve a legnagyobb növekedés a Petshop és a Baba-Mama kategóriákban várható.

Terveink szerint év végéig 25 százalékkal, azaz további 100 000 új termékkel bővítjük kínálatunkat, amelyhez nagyban hozzájárulnak majd ezen kategóriák is, elérve ez által az 500 000 darabos terméklistát

- mondta Hunyady László, az eMAG.hu marketing igazgatója.

Az online áruházban történt keresések egyre nagyobb arányát teszi ki ez a négy kategória: 2016 első felében 15 keresésből egy biztos, hogy az említett termékcsoportok valamelyikét érintette.

A legnépszerűbb termékek rangsora - a keresési számok alapján - a négy kategóriát figyelembe véve nagyon izgalmasan alakul.

A Petshop kategóriában az akváriumok állnak az első helyen, majd a macska-, és kutyaeledelek következnek. Az Otthon-Dekor kategóriában a legnépszerűbb keresések a medencék és étkészletek, ezt követik a tisztítószerek, míg a Szépségápolás kategóriában a parfümök a legkeresettebb termékek, a Baba-Mama termékcsoportban pedig a pelenkák.

Az Otthon, a Szépségápolás, a Baba-Mama és a Petshop kategóriák növekedésén túl jól látható, hogy ezeknél a kategóriáknál a vásárlói szokások is eltérőek az átlaghoz képest.

A mobiltelefonról érkező rendelések aránya sokkal magasabb, mint a többi kategóriában: a Baba-Mama kategóriában a részesedésük eléri az 54 százalékot, míg a többi kategóriánál is 30 százalékkal magasabb ez az arány, mint a teljes rendelésszámnál.

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Az egyik legjobb ajánlatot most a CIB Bank nyújtja, itt idén - 60 hónapos futamidőre - 38414 forintos kedvezményes törlesztővel kalkulálhatsz, míg 2021-től 40219 forintra ugrik a törlesztő. De nem marad el ettől a Raiffeisen Bank ajánlata sem, amely esetében, az 5,90 százalékos kedvezményes THM 7,96%-ra ugrik a THM-plafon megszűnése után. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Még nincs hozzászólás - Legyél te az első!
Ezt olvastad már?
×

A címlapról ajánljuk


Feliratkozom a hírlevélre!

 

NÉPSZERŰ
FRISS

Lidl

08.06-08.12
Országos

Aldi

08.06-08.12
Országos

Auchan

08.06-08.12
Országos

Spar

07.30-08.05
Országos

Interspar

07.30-08.05
Országos

Tesco

07.30-08.05
Országos

Lidl

07.30-08.05
Országos

Aldi

07.30-08.05
Országos