8 °C Budapest

Ezért őrülnek meg most a magyar vásárlók: tudnak valamit?

2016. szeptember 29. 11:00

Az "otthon-dekor", a "szépségápolás", a "baba-mama" és a "petshop" kategóriákban keresgélnek manapság a legtöbben - tette közzé felmérését az egyik legnagyobb magyar webáruház.

Több mint másfélszeresére nőtt 2015-ben az eMAG.hu webáruház értékesítési volumene, szemben a teljes online piac 17 százalékos bővülésével. Az webshop teljes növekedését viszont jelentős mértékben meghaladva, mintegy 600 százalékkal bővült az Otthon-Dekor, a Szépségápolás, a Baba-Mama és a Petshop kategóriák értékesítési volumene, és a növekedési kilátások 2016-ban is kedvezőek - olvasható a társaság közleményében.

2015-ben a fejlődő kategóriák közül a legmagasabb növekedést az Otthon-Dekor kategória érte el, közel tízszeres növekedést felmutatva, amelyet nem sokkal lemaradva követ a Szépségápolás nyolcszoros növekedése. A Petshop kategória látogatottsága négyszeresére, a Baba-Mamáé pedig háromszorosára nőtt ugyanezen időszak alatt.

A tavalyi év gyors növekedésének folytatását vetítik előre 2016 első félévének számai is, amelyek alapján a négy kategória már több mint 2 millió látogatót vonzott az első 6 hónapban. 2016-ban az első féléves adatokat alapul véve a legnagyobb növekedés a Petshop és a Baba-Mama kategóriákban várható.

Terveink szerint év végéig 25 százalékkal, azaz további 100 000 új termékkel bővítjük kínálatunkat, amelyhez nagyban hozzájárulnak majd ezen kategóriák is, elérve ez által az 500 000 darabos terméklistát

- mondta Hunyady László, az eMAG.hu marketing igazgatója.

Az online áruházban történt keresések egyre nagyobb arányát teszi ki ez a négy kategória: 2016 első felében 15 keresésből egy biztos, hogy az említett termékcsoportok valamelyikét érintette.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A legnépszerűbb termékek rangsora - a keresési számok alapján - a négy kategóriát figyelembe véve nagyon izgalmasan alakul.

A Petshop kategóriában az akváriumok állnak az első helyen, majd a macska-, és kutyaeledelek következnek. Az Otthon-Dekor kategóriában a legnépszerűbb keresések a medencék és étkészletek, ezt követik a tisztítószerek, míg a Szépségápolás kategóriában a parfümök a legkeresettebb termékek, a Baba-Mama termékcsoportban pedig a pelenkák.

Az Otthon, a Szépségápolás, a Baba-Mama és a Petshop kategóriák növekedésén túl jól látható, hogy ezeknél a kategóriáknál a vásárlói szokások is eltérőek az átlaghoz képest.

A mobiltelefonról érkező rendelések aránya sokkal magasabb, mint a többi kategóriában: a Baba-Mama kategóriában a részesedésük eléri az 54 százalékot, míg a többi kategóriánál is 30 százalékkal magasabb ez az arány, mint a teljes rendelésszámnál.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm