Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Folyamatosan nő a vásárlók által leadott használt étolaj mennyisége, illetve, hogy a Coop lánc közel 2300 üzlete közül a szupermarketekben már alapszolgáltatásként jelenik meg, és összességében 510 üzletben érhető el. A fenntarthatóság iránt elkötelezett cégcsoport hosszú évek óta folytatja energiahatékony és környezettudatos programját, mely során ösztönzi is vásárlóit a környezettudatos magatartásra: minden leadott liter használt étolajért 80 Ft-os kupont ad számukra, amelyet levásárolhatnak.
Felelős vállalat ma már nem létezhet egy olyan fenntarthatósági stratégia nélkül, amely a hatékony működés és a társadalmi aspektusok mellett ne vegye figyelembe a jövő szempontjait is - írja közleményében a cég. Ezért az üzletlánc felelős tevékenységének egyik meghatározó pillérét képezi a környezet- és energiatudatos gondolkodás, amelynek során különös figyelmet fordít a működéséből származó környezeti hatások, a károsanyag-kibocsátás, ökolábnyomának csökkentésére, valamint az energiafelhasználás optimalizálásra.
A környezettudatosság jegyében a Coop már 2017-ben elindította a használt étolaj visszagyűjtését üzleteiben, ami a 328 szupermarket kategóriájú egységében már alapszolgáltatás, de összesen 510 boltban érhető el. A vásárlók körében népszerű a szolgáltatás, akik minden leadott liter használt étolaj után egy 80 Ft-os kupont kapnak, melyet tetszőlegesen vásárolhatnak le bármilyen termékre.
Ezen felül nagyobb városokban - pl. Nyíregyházán, Miskolcon, Szolnokon, Kecskeméten, Budapesten, Székesfehérváron - megkezdődött az elektromos autótöltők telepítése is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében