Ez volt a magyarok kedvenc autója januárban: bődületesen sokat vettek belőle

MTI
2019. február 3. 11:30

Az új személyautók eladása 9,2 százalékkal nőtt Magyarországon januárban az előző év azonos időszakához képest, a forgalomba helyezett új személygépjárművek száma 9714-re emelkedett.

Az új személyautók eladása 9,2 százalékkal nőtt Magyarországon januárban az előző év azonos időszakához képest, a forgalomba helyezett új személygépjárművek száma 9714-re emelkedett - adta hírül a Carinfo.hu Az adatok szerint a személygépkocsi márkák közül a magyar piacon a legtöbbet Suzukiból adták el az év első hónapjában, összesen 1588-at, a márka piaci részesedése 16,35 százalék volt. Skodából 881, Fordból 856, Volkswagenből 767, Opelből pedig 687 kelt el. Tavaly januárban a sorrend hasonlóan alakult, kivéve, hogy akkor a negyedik helyen 821 eladott személygépjárművel a Toyota állt, míg a Volkswagen (759) az ötödik, az Opel (736) pedig a hatodik helyet szerezte meg.

A közlemény szerint 54,4 százalékkal, 105-re nőtt a januárban forgalomba helyezett új motorkerékpárok száma. A márkák közül a Hondából adták el a legtöbbet 32-t, ez a márka fedi le a piac 30,48 százalékát. A kishaszongépjármű-piac januárban 21,8 százalékkal, 2007 darabra bővült az előző év azonos időszakához képest. Az ilyen típusú járművek közül a márkákat tekintve a Fordból adták el a legtöbbet 660-at, a márka piaci részesedése 32,87 százalék volt.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 18. csütörtök
Andrea, Ilma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm