Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Naponta 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 86 százaléka hetente hallgat rádiót.
Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság körében egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió - 1,3 millió fő - követ, majd a Kossuth Rádió 1,2 millió hallgatóval. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió fő, ettől elmaradva áll ötödik helyen a Dankó Rádió (245 ezer hallgató). Hatodik helyre került a Bartók Rádió 105 ezer fős napi hallgatótáborral. Az InfoRádiót naponta 60 ezren választják, a Jazzy Rádiót 45 ezren, a Duna Worldot 18 ezren, a Tilos Rádiót pedig 11 ezren.
Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 58%-a naponta, míg 81%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
A fővárosban az átlagos napi hallgatószámot tekintve szinte fej fej mellett áll az élen a Retro Rádió 207 ezer fővel és a Rádió 1 205 ezer hallgatóval. Harmadik helyen zárt a Kossuth Rádió (170 ezer fő), negyedik pedig a Petőfi Rádió (134 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 31 ezer fő, a Jazzy Rádióé 27 ezer hallgató, a Bartók Rádióé 20 ezer fő. Napi 19 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió, 6 ezerhez pedig a Tilos Rádió.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját
- Tanúskodni hívták Joe Bident
- Újfajta, félelmetes fegyvert tesztelhet élesben Oroszország
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás