A rendeletet most az Európai Unió Tanácsának hivatalosan is el kell fogadnia. Kihirdetését követően az uniós országoknak három éven belül kell megkezdeniük a rendelet alkalmazását.
Naponta 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 86 százaléka hetente hallgat rádiót.
Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság körében egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió - 1,3 millió fő - követ, majd a Kossuth Rádió 1,2 millió hallgatóval. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió fő, ettől elmaradva áll ötödik helyen a Dankó Rádió (245 ezer hallgató). Hatodik helyre került a Bartók Rádió 105 ezer fős napi hallgatótáborral. Az InfoRádiót naponta 60 ezren választják, a Jazzy Rádiót 45 ezren, a Duna Worldot 18 ezren, a Tilos Rádiót pedig 11 ezren.
Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 58%-a naponta, míg 81%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
A fővárosban az átlagos napi hallgatószámot tekintve szinte fej fej mellett áll az élen a Retro Rádió 207 ezer fővel és a Rádió 1 205 ezer hallgatóval. Harmadik helyen zárt a Kossuth Rádió (170 ezer fő), negyedik pedig a Petőfi Rádió (134 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 31 ezer fő, a Jazzy Rádióé 27 ezer hallgató, a Bartók Rádióé 20 ezer fő. Napi 19 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió, 6 ezerhez pedig a Tilos Rádió.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke