Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Az ma már nem újdonság, hogy egyes játékok a mikrotranzakciók révén igencsak szép summát vehetnek ki a felhasználók zsebéből, de most egy egészen új, ám nagy múltra visszatekintő szisztéma is útjára indult - írja az Index.
Az alapjaiban remekül kitalált mikrotranzakciós videójátékok már így is elég kifinomult rendszerrel tudtak pénzt szerezni játékosok garmadájától, ám most egy még jobban megspékelt változat indult hódító útjára a távol keletről - írja a lap. Ez pedig nem más, mint az úgynevezett gatcha.
A nagy fordulat igazából az a történetben, hogy az ilyen mechanikával ellátott játékrendszerek szinte minden esetben olyan vásárlásra ösztönzik a játékosokat, amivel jobbak lesznek a játékban, mint azok, akik nem költenek, illetve költéseikkel gyakorlatilag gyűjtögetnek is maguknak virtuális tárgyakat az adott játékon belül. Ráadásul sok ilyen játék már mobilon is elérhető, ami azért nagyon fontos, mert míg egy számítógépért vagy játékkonzolért komoly pénzeket kell kifizetni külön, addig telefonja ma már szinte mindenkinek van, igen gyerekeknek is.
Azt pedig külön nem is kell hangsúlyozni, hogy maga a gyűjtögetés által kiváltott élvezet mekkora szintekig lehet addiktív. Sokan egyébként kifejezetten ellenzik ezeket a játékmechnikákat, sőt a szerencsejátékhoz hasonlítják őket, ezért sok gyártónak lépéseket is kellett tennie, hogy szofisztikája a rendszerét, ne legyen annyira szembetűnő a lenyúlás.
- írja a lap. A világ egyes országaiban azonban a jövőben élesedhetnek még szabályozások a piacot illetően, ezért a fejlesztőknek nem árt figyelniük. A gatchák nyugaton egyébként még nem oly elterjedtek, de ez természetesen idővel változhat.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében