7 °C Budapest

Ez a márka nem szívta meg a járványt: ugyanúgy veszik a magyarok, mint mindig

2020. október 11. 14:02

A koronavírus-járvány ellenére, amennyiben nem romlanak tovább a gazdasági körülmények, megközelítheti 2019-es eladási eredményeit Magyarországon a BMW - mondta Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója a márka 5-ös sorozatának bemutatóján. Az ügyvezető közlése szerint a BMW plug-in hibrid modelljeinek értékesítése az első nyolc hónapban 58 százalékkal bővült a tavaly azonos időszakihoz képest, az eladott 281 plug-in hibrid BMW egyre jelentősebb részarányt képvisel az eladásaik között.

A BMW most megújult 5-ös sorozata a márka egyik pillére a globális értékesítésben, így Magyarországon is. Az idén az év első 9 hónapjában 2536 BMW-t adtak el Magyarországon és az éppen frissülő 5-ös modell a legnépszerűbbek között volt (3-as sorozat: 368 db, X5: 332 db, X3: 253 db, 5-ös sorozat: 249 db) - tette hozzá.

Várakozásaik szerint a mostani megújulás további lendületet adhat a modell értékesítésének. Az új 5-ös BMW új plug-in hibrid hajtáslánccal, megújult külsővel és számos vezetést támogató rendszerrel kívánja megszilárdítani pozícióját a prémium üzleti szegmensben.

Maciej Galant arról is beszámolt, hogy a BMW Motorrad üzletáguk az idei nehéz gazdasági körülmények ellenére is rekordot ért el az első 9 hónapban, összesen 493 darab nagy motorkerékpárt értékesítettek az 500 köbcenti feletti kategóriában, 26 százalékos bővülést elérve a tavalyi azonos időszakhoz képest. A teljes BMW Motorrad kínálatot tekintve 557 darab a mérleg, amellyel 15 százalékot fejlődött a márka a 2019-es első három negyedévhez képest - mondta el Maciej Galant.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem