Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A legtöbb nézőt a Bosszúállók: Végjáték című film vitte a magyar mozikba 2019 második negyedévében. A legnagyobb nézőszámú első tíz film közül kilenc amerikai produkció volt - közölte az NMHH.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint 2019 második negyedében 3,5 millió néző 5 milliárd forintért váltott jegyet a magyar mozikba.
A legtöbben, 818 ezren a Bosszúállók: Végjáték című szuperhősfilmre látogattak el, a második helyre az Aladdin került 260 ezer nézővel, a harmadik pedig a Csaló csajok című vígjáték lett 248 ezer nézővel. A tíz legnézettebb filmből kilenc amerikai gyártású a Csodapark című animációs családi vígjátékot leszámítva, amely spanyol koprodukció.
A friss statisztika szerint az artmozikban is a Bosszúállók: Végjátékra fogyott a legtöbb, 14 ezer 700 jegy, a Marvel filmjét Pedro Almodóvar Fájdalom és dicsőség című produkciója követte 11 ezer 600 nézővel, harmadikként pedig az Oscar-díjas Zöld könyv - Útmutató az élethez futott be 9500 nézővel.
Az artmozik nézőszáma a második negyedévben több mint 237 ezer volt, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 30 ezerrel kevesebb. A hálózat jegybevétele, ami több mint 273 millió forint lett, 25 millióval esett vissza 2018 azonos időszakához képest.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A vetítéseken átlagosan 28 néző volt, az artmozik vetítéseire átlagban 16-an váltottak jegyet. Az átlagos jegyár összességében 1466 forint volt, míg az artmozikban 1153 forint. A legolcsóbban Tolna megyében moziztak a nézők, ahol egy jegy átlagosan 929 forintba került - derült ki az NMHH adataiból.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében