Április végén érkezik a kínálatba az All of Us Strangers, A sógun sorozat, májusban a Ki vagy, Doki? új részekkel, az Abbott általános iskola 3....
Christopher Nolan filmje, a Tenet az első nagy hollywoodi produkció, amelyet moziban kezdtek forgalmazni a pandémia kitörése óta, premierhétvégéjén több mint 53 millió dolláros (16 milliárd forintos) jegybevételt hozott 41, az Egyesült Államokon kívüli piacon, köztük Kanadában. A Pénzcentrum megnézte, mennyien voltak kíváncsiak a régóta várt filmre: csütörtöktől vasárnapig bezárólag több mint 71 ezren látták a Tenetet, másfélszer annyian, mint ahányan a hosszúhétvégén összesen elmentek moziba.
A Filmforgalmazók Egyesületének honlapján már megtalálható, hogy mennyi volt a múlt hét csütörtöktől vasárnapig tartó időszakban a magyar mozik látogatószáma, illetve jegybevétele. Rengeteg magyar mozikedvelő várta már a sokszor elhalasztott Tenet című, legújabb Christopher Nolan-film bemutatóját. Ez látszik abból, hogy amíg az augusztusi négynapos hosszúhétvégén mindössze 46372 nézőt fogadtak a mozik, augusztus 27-30-ig 95094-et, vagyis több, mint a dupláját.
A jegybevételeket tekintve a múlt hétvégi időszakban az összbevételnek (153 520 104 forint) a 77 százalékát a Tenet bevételei adták, több mint 117,8 millió forintot. Amikor a Pénzcentrum még júliusban megszavaztatta olvasóival, mi tartja vissza őket a mozizástól, akkor az derült ki, a válaszadók 28 százaléka olyan új filmekre vár, amit érdemes megnézni moziban, 5 százalékuk pedig kifejezetten a Tenet-re. Most valóban úgy tűnik, hogy Nolan filmje meghozta a magyarok kedvét a mozizáshoz.
Azt, hogy megéri-e megnézni, ezek a számok nem árulják el, csak annyit, hogy elég nagy érdeklődés övezte már a premier hetében is. A TOP10-ben múlt héten benne volt még a Scooby, a Pesti balhé, a BTS Bring the Soul - The Movie, az Amíg a lagzi el nem választ, a #kövessbe, az Állati jó kekszek, a Staten Island királya, a 10 nap anyu nélkül és a Made In Italy. Viszont ez a kilenc film együttesen hozta csak a Tenet bevételeinek a negyedét.
Más országokban is nagy volt az érdeklődés
A The Hollywood Reporter beszámolója szerint a 200 millió dollárból (60 milliárd forintból) forgatott kémfilmre Nagy-Britanniában 7,1 millió dollárért (2,1 milliárd forintért), Franciaországban 5,7 millió dollárért (1,7 milliárd forintért), Németországban pedig 4,2 millió dollárért (1,3 milliárd forintért) váltottak jegyet a nézők az első hétvégén.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A filmet gyártó Warner Bros. annyit közölt, hogy 32 európai, közel-keleti és afrikai régióban a hétvégén összesen 37 millió dolláros (11 milliárd forintos) jegyeladást jegyeztek, a pandémia miatti korlátozások dacára. Az Egyesült Államokban szeptember 3-tól kezdik a film mozis forgalmazását, de az ország két legnagyobb mozis piacán, Los Angelesben és New Yorkban nem vetítik, mert a járvány miatt még nem nyithattak ki a nagy moziláncok.
Toby Emmerich, a Warner Bros. főnöke rendkívül elégedetten fogadta a nemzetközi premierhétvége eredményeit. A sztárszereposztással, John David Washington, Robert Pattinson, Elizabeth Debicki, Michael Caine és Kenneth Branagh közreműködésével forgatott filmet Kínában szeptember 4-től láthatja a közönség.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház