Kiheverte a Kanye Westtel való szakítást az Adidas, amit a 2024-re tervezett pénzügyi adatok is tükröznek. Eszerint a cég idénre mintegy 700 millió eurós nyereséget...
Christopher Nolan filmje, a Tenet az első nagy hollywoodi produkció, amelyet moziban kezdtek forgalmazni a pandémia kitörése óta, premierhétvégéjén több mint 53 millió dolláros (16 milliárd forintos) jegybevételt hozott 41, az Egyesült Államokon kívüli piacon, köztük Kanadában. A Pénzcentrum megnézte, mennyien voltak kíváncsiak a régóta várt filmre: csütörtöktől vasárnapig bezárólag több mint 71 ezren látták a Tenetet, másfélszer annyian, mint ahányan a hosszúhétvégén összesen elmentek moziba.
A Filmforgalmazók Egyesületének honlapján már megtalálható, hogy mennyi volt a múlt hét csütörtöktől vasárnapig tartó időszakban a magyar mozik látogatószáma, illetve jegybevétele. Rengeteg magyar mozikedvelő várta már a sokszor elhalasztott Tenet című, legújabb Christopher Nolan-film bemutatóját. Ez látszik abból, hogy amíg az augusztusi négynapos hosszúhétvégén mindössze 46372 nézőt fogadtak a mozik, augusztus 27-30-ig 95094-et, vagyis több, mint a dupláját.
A jegybevételeket tekintve a múlt hétvégi időszakban az összbevételnek (153 520 104 forint) a 77 százalékát a Tenet bevételei adták, több mint 117,8 millió forintot. Amikor a Pénzcentrum még júliusban megszavaztatta olvasóival, mi tartja vissza őket a mozizástól, akkor az derült ki, a válaszadók 28 százaléka olyan új filmekre vár, amit érdemes megnézni moziban, 5 százalékuk pedig kifejezetten a Tenet-re. Most valóban úgy tűnik, hogy Nolan filmje meghozta a magyarok kedvét a mozizáshoz.
Azt, hogy megéri-e megnézni, ezek a számok nem árulják el, csak annyit, hogy elég nagy érdeklődés övezte már a premier hetében is. A TOP10-ben múlt héten benne volt még a Scooby, a Pesti balhé, a BTS Bring the Soul - The Movie, az Amíg a lagzi el nem választ, a #kövessbe, az Állati jó kekszek, a Staten Island királya, a 10 nap anyu nélkül és a Made In Italy. Viszont ez a kilenc film együttesen hozta csak a Tenet bevételeinek a negyedét.
Más országokban is nagy volt az érdeklődés
A The Hollywood Reporter beszámolója szerint a 200 millió dollárból (60 milliárd forintból) forgatott kémfilmre Nagy-Britanniában 7,1 millió dollárért (2,1 milliárd forintért), Franciaországban 5,7 millió dollárért (1,7 milliárd forintért), Németországban pedig 4,2 millió dollárért (1,3 milliárd forintért) váltottak jegyet a nézők az első hétvégén.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A filmet gyártó Warner Bros. annyit közölt, hogy 32 európai, közel-keleti és afrikai régióban a hétvégén összesen 37 millió dolláros (11 milliárd forintos) jegyeladást jegyeztek, a pandémia miatti korlátozások dacára. Az Egyesült Államokban szeptember 3-tól kezdik a film mozis forgalmazását, de az ország két legnagyobb mozis piacán, Los Angelesben és New Yorkban nem vetítik, mert a járvány miatt még nem nyithattak ki a nagy moziláncok.
Toby Emmerich, a Warner Bros. főnöke rendkívül elégedetten fogadta a nemzetközi premierhétvége eredményeit. A sztárszereposztással, John David Washington, Robert Pattinson, Elizabeth Debicki, Michael Caine és Kenneth Branagh közreműködésével forgatott filmet Kínában szeptember 4-től láthatja a közönség.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét
- Lépni kellett a banki csalások miatt: átutalási limitet vezet be az OTP
- Este jön a kettős front - időjárás
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó