Zuhan a globális termékenységi ráta egy friss amerikai kutatás szerint: amíg egy nő az 1950-es években még átlag 4,84 gyermeket szült, addig 2100-ra a mutató...
Egyre nagyobb teret hódítanak az organikus kozmetikumok, amelyek a jövőben ki is szoríthatják a piacról a hagyományos termékeket. Nem meglepő, hogy a világ legnagyobb kozmetikai és szépségápolási cége, a L'Oréal is új márkát dobott a piacra, ráadásul a biokozmetikiumok a nagyközönség számára is abszolút megfizethetőek: nagyjából 10 euróért, vagyis közel 3200 forintért bárki hozzájuthat a termékekhez.
Az organikus és natúrkozmetikumok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. A vásárlók számára egyre fontosabb, hogy minél kevesebb mesterséges anyagot tartalmazó készítményeket használjanak. Első körben nézzük, mi a különbség az organikus (vagy más néven bio) kozmetikumok és a natúrkozmetikumok között. Alapvetően a natúr minősítéshez arra van szükség, hogy a gyártó bizonyos mesterségges anyagokat egyáltalán ne hazsnáljon a készítés során, vagy kerüljön bizonyos eljárásokat. A bio vagy organikus minősítéshez viszont elengedhetetlen, hogy a kozmetikum meghatározott arányban ellenőrzött ökológiai termelésből származó mezőgazdasági alapanyogat használjon. Vagyis, az összes biokozmetikum natúr is egyben, de nem minden natúrkozmetikum bio.
A fentiek alapján azt gonolhatnánk, hogy a bio- és natúrkozmetikumok a hagyományos termékeknél jóval többe kerülnek. Ez azonban nem feltétlenül igaz. A világ legnagyobb kozmetikai és szépségápolási cége, a L'Oréal is látja a fantáziát a megfizethető biokozmetikumokban. Októberben dobták piacra Franciaországban a La Provencale nevű termékcsaládot, amely a nagyközönséget célozza meg: a készítmények ára nem haladja meg a 10 eurót, vagyis 3200 forintot.
- idézi a Reuters Celine Bruckert, a L'Oréal francia divíziójának termékigazgatóját.
A cég sok szépségipari márkával büszkélkedhet, olyanokkal, mint a Lancôme, a Maybelline, a Biotherm vagy a Garnier. A Reuters cikke szerint a Maybelline vagy a L'Oreal Paris kifejezetten jól teljesít az olyan piacokon mint, mint például Kína, a Garnier-nek viszont vannak nehézségei. Ráadásul az úgynevezett közönségcikk divízió (ide tartozik például a Garnier vagy a Maybelline New York vagy a L'Oréal Paris is) forgalmánaknövekedése lassú a luxus divízióéhoz képest (ide olyan márkák tartoznak, mint a Lancôme, a Giorgio Armani vagy a Ralph Lauren).
Nem meglepő, hogy épp az organikus kozmetikumokkal igyekeznek erősíteni a közönségcikk divízióhoz tartozó márkákat. 2019 elején a francia és a nyugat-európai üzletek polcain több új termék kap majd helyet. Arról, hogy a termékcsalád pontosan mikor és mely országokban lesznek elérghetőek, egyelőre nincs információ.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A vállalat termékeinek kevesebb mint két százaléka organikus, azonban a szegmens meglepően gyorsan nő: szeptember végéig globálisan 35,4 százalékkal nőtt az organikus termékek forgalma, míg a hagyományos kozmetikumoké 1,4 százalékkal csökkent.
A L'Oréal idén augusztusban egyébként felvásárolta a a Logocos Naturkosmetik AG természetes szépségápolással foglalkozó német vállalatot, és idén piacra dobtak egy természetes alapanyagok hozzáadásával készült és vegán hajápoló termékcsaládot is. Paul Agon, a L'Oréal elnök-vezérigazgatója közölte, a közönségcikk divízió a harmadik negyedévben 2,3 százalékos növekedést ért el, kevesebbet, mint amennyit terveztek, de úgy fogalmazott, a következő hónapokra vonatkoztatva látja a növekedés jeleit.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert