Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Rosszabbnak látjuk anyagi helyzetünket, mint bárki más a régiónkban, és egyre kevésbé hiszünk abban, hogy ez pozitív irányba változna - legalábbis ez tűnik ki a TÁRKI júliusi kutatásából.
A Közép-Európai Közvélemény-kutató Társulás 2014 júliusában megismételte januári adatfelvételét, melyet a négy visegrádi országban végzett arra vonatkozóan, hogy milyennek érzik a megkérdezettek háztartásuk jelenlegi anyagi helyzetét, illetve véleményük szerint hogyan változik az a következő egy évben.
A két adatfelvétel között a jelenlegi anyagi helyzet megítélésében nincsenek nagyobb elmozdulások, az országok között azonban alapvető különbségek vannak - írják a TÁRKI elemzői. A januári és a júliusi adatfelvétel eredményeiből is az látszik, hogy nagyjából ugyanakkora arányban gondolják mind a négy országban úgy, hogy anyagi helyzetük se nem rossz, se nem jó, viszont
A januári adatokhoz képest Magyarországon szinte teljesen változatlan maradt az anyagi helyzet megítélése, ugyanakkor Szlovákiában nőtt azok aránya, akik azt jónak látják - számolt be a TÁRKI.
A jövővel kapcsolatban a lengyel válaszadók vélekednek a legpozitívabban: a válaszadók alig tizede gondolja úgy, hogy egy év múlva rosszabb lesz az anyagi helyzete, ami a csehországi és magyarországi aránynak kevesebb, mint a fele. Csehországban a válaszadók nagyobb arányban várnak jobb anyagi helyzetet, mint ahogy azt januárban tették, de a változatlanságot sejtő válaszadók aránya is növekedett. Ezzel ellentétben
s jóval kisebb arányban várnak pozitív változást anyagi helyzetükkel kapcsolatban, mint januárban.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház