Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Már javában benne vagyunk a karácsonyi vásárlás időszakában, és a tendenciák alapján idén ismét rekordot dönthet a kiskereskedelmi forgalom az év utolsó két hónapjában.
Már hetek óta karácsony díszben várják a vásárlókat az üzletek és bevásárlóközpontok. Az adatok szerint az év utolsó két hónapjában jóval több pénzt hagyunk ott a boltokban, mint bármely más időszakban. A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint az év utolsó két hónapjában hatalmasat lendül a kiskereskedelem forgalma, vagyis jóval többet vásárolunk. Tavaly január és október között havonta átlagosan 658,7 milliárd forint volt a kiskereskedelmi forgalom, míg novemberben és december ez a szám 792,2 milliárd volt.
Ma már nem lehet úgy beszélni a kiskereskedelemről, hogy ne térjünk ki az online kereskedelemre is. Egy friss felmérés szerint az ünnep közeledtével sokkal nyitottabbak vagyunk az online vásárlásra, az internetezők 85 százaléka sorban állás helyett, már inkább online rendelné az ajándékokat. Átlagosan 6 embert tervezünk ajándékozni, a költségkeret pedig 14 százalékkal több mint tavaly, várhatóan 35 ezer forint körül alakul majd.
Az internetezők idén karácsonykor átlagosan legalább 6 főt szeretnének megajándékozni, főként a szűk családon belül. Ezért már a megfelelő ajándékok felkutatása és a beszerzési forrásuk kiválasztása sem egyszerű feladat. Ha ajándékról van szó, akkor a termék kiválasztásakor a megkérdezettek közel 60 százaléka az ár-érték arányt figyelembe véve, igyekszik minőségi ajándékokkal örömet szerezni.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről
- Újabb buszbaleset Németországban
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját