Elképesztő, mennyit telefonáltak a magyarok a járvány alatt: mentek a kövér csekkek

2020. július 1. 08:31

A távközlési cégek szerint mára nagyjából visszarendeződött az adatforgalom a koronavírus-járvány előtti szintre. A járvány miatt tavasszal tapasztalt, megnövekedett hálózati forgalomhoz képest mára a hanghívások és az adatforgalom terén egyaránt visszaesés látható, de most is megfigyelhető az a tendencia, hogy a felhasználók évről évre több adatot használnak.

"A tavalyi év azonos időszakához képest 30 százalékot nőtt a forgalom, ez a bővülés megfelel a korábbi évek trendjének" - közölte a Telenor Magyarország a Világgazdaság kérdésére.

A Vodafone sajtóosztálya arról tájékoztatta a lapot, hogy a vírus megjelenésekor hirtelen és erőteljesen megnövekedett forgalomhoz képest nagymértékű, 30 százalékos a csökkenés, vagyis alapvetően a hívás- és az adatforgalom is visszaállt a szokásos éves növekedési szintjére.

Az előző év azonos időszakához képest a beszédforgalom 5, az adatforgalom csaknem 40 százalékkal nőtt. A Magyar Telekom azt közölte adatairól:

Azt látjuk, hogy mostanra a mobil- és a vezetékes hangforgalom nagyjából visszaállt a járvány kitörése előtti szintre. A mobil-adatforgalom tekintetében a február végi referenciaponthoz képest 13-15 százalékos növekedés látható, ehhez hozzájárul az adathasználat szokásos éves növekedési tendenciája, várakozásaink szerint ez az érték az elkövetkező időszakban növekedni fog.
NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm