Az MNB összesen több mint 28 millió forint bírságot szabott ki az UniCredit Bankra.
Az európaiak fizetési szokásai hatalmas átalakuláson mennek keresztül. A vásárlók egyértelműen az érintésmentes fizetést részesítik előnyben, a Visa tapasztalatai szerint jelenleg a személyes fizetések 80 százaléka érintés nélkül történik Európában. A fizetési szokásokban történő elmozdulás már a globális járvány előtt látható volt, de kétség nem férhet hozzá, hogy ez a trend felgyorsult, amióta az életünk drámaian átalakult az év elejétől kezdve.
Ezen belül egy másik változás is megfigyelhető: egyre többen fizetnek mobiltelefonnal. Egyes országokban már jelenleg is a mobilfizetések túlsúlyát tapasztaljuk. A Visa hat európai országban folytatott kutatása szerint átlagosan a fogyasztók 34%-a használ mobiltárcát - de Norvégiában ez a szám eléri a 84%-ot.
Egy friss kutatás választ ad arra is, hogy a fogyasztók miért a mobilfizetést részesítik előnyben. A mobiltárca használói fő okként a kényelmet jelölték meg. Ez talán nem meglepő, ha azt vesszük, hogy a mobil érintésmentesen, a fizikai kártya nélkül teszi lehetővé a fizetést.
A kutatás arra is rámutatott, hogy sokan ma még nincsenek tisztában a mobilfizetés minden előnyével. A mobiltárcát eddig még nem használók közel háromnegyede (72%) nem tudta, hogy mobillal az internetes applikációkban történő vásárlások során is lehet fizetni, ami megkíméli a kártyabirtokosokat a kártyájuk előkeresésétől és az adatok begépelésétől. Ezen ismeretek terjedésével a mobilfizetések számának további növekedésére lehet számítani a jövőben is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.