A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
A Wizz Air tudomására jutott, hogy a fogyasztók megtévesztésére alkalmas, a Wizz Air arculatához hasonló, illetve azzal megegyező kinézetű weblap, illetve Facebook oldal terjed a közösségi médiában. Az oldal és a poszt hamisan azt ígéri, hogy egy megosztással, valamint néhány kérdésre adott helyes válasszal a felhasználó 1 euróért 2db Wizz Air repülőjegyet vásárolhat.
A Wizz Air ezúton is szeretné megerősíteni, hogy a vállalat hivatalos honlapja a wizzair.com címen található. Bármilyen promóciót, illetve versenyt a légitársaság kizárólag a saját hivatalos honlapján, illetve a saját hivatalos közösségi média felületein, valamint a WIZZ hírlevélben hirdet meg.
A Wizz Air azt tanácsolja, hogy a felhasználók kizárólag a vállalat hivatalos csatornáit keressék fel, más, a repülőtársaság akcióiról, felhívásairól szóló oldalakra, linkekre ne kattintsanak. A vállalat megteszi a szükséges lépéseket azon személyek, illetve jogi személyiségek ellen, akik hamisan állítják, hogy a Wizz Air nevében járnak el, illetve akik a vállalat nevében félrevezetik, megtévesztik a fogyasztókat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban