Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Folytatódott az áremelkedés a tejpiacon, és decemberben 88,65 forintra nőtt a tej kilónkénti termelői ára, ami a novemberihez képest 6, az egy évvel korábbihoz viszonyítva viszont 13 százalékos növekedést jelent. Ezzel a termelők többsége elérte a fedezeti pontot - írta a Világgazdaság.
Az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) adatai szerint decemberben is folytatódott az áremelkedés, és 88,65 forintra nőtt a tej kilónkénti termelői ára. Az AKI ugyanakkor azt is jelezte, hogy a nyerstej kiviteli ára a belpiaci árnál még mindig 18 százalékkal magasabb, 104,67 forint volt, de 2016 áprilisa óta először csökkent az előző havihoz viszonyítva.
Az áremelkedés decemberre végigfutott a termékpályán: az AKI adatai szerint például a trappista sajt feldolgozói értékesítési ára 19 százalékkal, a 2,8 százalék zsírtartalmú dobozos tartós tejé 13 százalékkal, a 2,8 százalék zsírtartalmú dobozos friss tejé pedig 10 százalékkal nőtt decemberben az előző év utolsó hónapjában mérthez képest. Ugyanakkor a fogyasztókhoz némileg mérsékeltebb áremelkedés jutott el, hiszen a KSH adatai szerint a trappista bolti ára 6 százalékkal, a 2,8 százalékos friss tejé pedig 1 százalékkal emelkedett.
A termelők abban bíznak, hogy a felvásárlási árak tartósan beállnak a 90-100 forintos szintre. Némi aggodalmat kelt azonban az azonnali szállításra vonatkozó spot árak csökkenése - mondta a lapnak a terméktanács elnöke.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje