Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Kamu nyereményjátékkal próbálnak Facebook-jelszavakat szerezni a csalók, akik mindehhez a Cinema City nevét használják fel. Az átverés a közösségi oldalon terjed. Megtévesztő lehet a dolog, mivel a moziláncnak is fut nyereményjátéka jelenleg: de ők leszögezték, hogy az csak a hivatalos oldalukról érhető el.
Egy kamuoldal ajánl wellness hétvégés nyereményjátékot a Cinema City nevében: az átverés a Facebookon terjed, a csalók az emberek jelszavaira utaznak. Sőt, a "nyereményjátéknál" arra is felhívják a figyelmet, hogy a megosztással sokkal nagyobb esély van nyerni. Minderről a 24.hu egyik olvasója számolt be a portálnak. A weboldal egyébként már ránézésre is kamuszagú, a wellness szót sem sikerült tökéletesen leírni a címében, ami nem .hu-ra végződik.
A mozilánc marketing és PR igazgatója a portálnak azt mondta, a Cinema Citynek semmi köze a dologhoz, megteszik a szükséges jogi lépéseket. Buda Andrea hozzátette,
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Idén nyáron is ellepik a magyarok a horvát tengerpartot, minden korábbi rekord megdőlhet
- Bűnügyi felügyelet alatt két diósgyőri szurkoló
- Videó a Hamász túszairól: valóság vagy propaganda?
- Megvan az Újpest új vezetésének első igazolása
- Szünetre megy a választásokig a törvényhozás
- CPAC – „Várjuk a szuverenista, konzervatív erők győzelmét”