Egy bristoli Tesco új biztonsági intézkedéseket vezetett be, többek között, hogy a vásárlóknak egy CCTV-s átvizsgáláson kell átesniük, amivel csökkentenék a bolti lopások számát.
1 milliárd 176 millió forintos bírságot kell fizetnie a Vodafone magyarország Zrt.-nek, miután a a GVH megállapította, hogy a szolgáltató megalapozatlanul állította piacelsőségét "Európa legnagyobb 4G partnerhálózata" és "Európa legnagyobb 4G hálózata" szlogenjeivel. A Vodafone is megszólalt az ügyben, szűkszavúan annyit közöltek: nem értenek egyet a GVH döntésével, és bíróságon támadják meg a határozatot.
"A Vodafone Magyarország Zrt. 2015 szeptembere és 2016 augusztusa között a "Csatlakozz Európa legnagyobb 4G partnerhálózatához!" és a "Csatlakozz Európa legnagyobb 4G hálózatához!" szlogenekkel népszerűsítette szolgáltatását" - emlékeztet mai közleményében a GVH. Mint azt a versenyhivatal kiemelte, ennek ellenére a versenyhivatali eljárás során a szolgáltató nem tudta igazolni, hogy hálózatán keresztül valóban Európa területének a versenytársainál nagyobb része volt elérhető. A hatóság döntése alapján így
Mint azt a hatóság közleményében kiemelte, a GVH a fent jelett okok miatt 1 milliárd 176 millió forint bírságot szabott ki a Vodafone-ra - kiemelt figyelemmel arra, hogy a vállalkozás az elmúlt tíz évben összesen 12 alkalommal folytatott tisztességtelen, jogsértő kereskedelmi gyakorlatot a fogyasztókkal szemben, és ezek között több piacelsőségi állítás is volt. A hatóság ugyanakkor bírságcsökkentő tényezőként értékelte a cég önkéntes vállalását versenyjogi megfelelési programjának fejlesztésére.
A Vodafone bírósághoz fordul
Nem sokkal a GVH közleménye után állásfoglalást tett közzé az eljárással kapcsolatban a Vodafone Magyarország Zrt. Mint azt a Pénzcentrumnak küldött véleményben kifejtik: "A Vodafone a legmesszebbmenőkig nem ért egyet a GVH döntésével, és jogorvoslatért bírósághoz fordul."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont
- Lányok Napja - csajos programok segítik a pályaválasztást
- Késnek a Kőbánya és az Örs vezér tér felé tartó buszok
- Vadonatúj gyorstöltőket helyez ki az MVM
- Az izraeliek kétharmada nem akar háborút Iránnal
- Ezt érdemes tudni: új lehetőséggel bővült az EgészségAblak