Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Hamisított, az olimpiai jelképekkel ellátott árukat kaphatnak a Brazíliába látogató külföldiek. A másolást kivételesen nem üldözik, de erre nyomós érve van az olimpiai bizottságnak.
Furcsa módszerrel, méghozzá saját másolatokkal próbálják elejét venni a licencelt olimpiai termékek lemásolásának Rióban, írja az inews. Az olimpia szervezőinek végső soron logikusnak tűnő megoldásának lényege, hogy rosszabb minőségű anyagból legyártatják ugyanazokat a dolgokat, és elérhetővé teszik azokat az utcai árusoknál.
Az érdekes lépéssel egyrészt a hamisítókat próbálják kiszorítani, másrészt pedig így valamennyivel elérhetőbbek lesznek az olimpia hivatalos cuccai a helyiek számára is. Ha vetünk egy pillantást a számokra, rögtön érthetővé válik, miért is van ez utóbbira szükség. Az átlagos minimálbér Brazíliában 74 ezer forintnak felel meg. Eközben egy olimpiai logóval ellátott pólóért a hivatalos boltban nagyjából 7700 forintnak megfelelő összeget kérnek el, míg az olcsóbb, rosszabb minőségű verzió csupán 3300 forintnyi brazil realba kerül Rio de Janeiro utcáin.
Az intézkedés eltér az olimpiai protokolltól, mivel általában a hivatalos termékeket egy előre meghatározott áron szokták értékesíteni, a hamisítványokat pedig üldözik. Ennek ellenére Sylmana Mutini, a licencelés és árusítás fejese szerint jó ötlet az olcsóbb dolgokat árulni, mert így sokkal többen vehetnek majd az olimpiai dolgokból. A várakozások szerint ezek akár az összes ebből származó bevétel 60 százalékát is kitehetik majd.
Az egyelőre kérdéses, hogy mennyire lesz hatásos a dolog, hiszen ennek ellenére is elárasztották az utcákat a hamisítványok, a rendőrség többek között lefoglalt már olimpiai rendszámtáblákat, hímzett zsebkendőket, sőt olimpiai kokaint is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj