Az Aldi, globális diszkont szupermarketlánc, forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével.
A tavalyi III. negyedév végén a 9 milliónál is több forgalomban lévő hazai bankkártya csaknem 70 százaléka képes volt az érintőkártyás fizetésre - írja a Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank statisztikái szerint a tavalyi III. negyedév végén a forgalomban lévő bankkártyák csaknem 70 százaléka képes volt az érintőkártyás fizetésre. Az ezzel a funkcióval rendelkező kártyák aránya 10 százalékkal emelkedett 1 év alatt.
A kártyás fizetést biztosító POS-termináloknak ugyanakkor már több mint 80 százaléka volt képes az érintőkártyás tranzakciók lebonyolítására. Az emelkedés itt is jelentős, hiszen ez az adat 2016 szeptemberének végén még csak 73,5 százalék volt.
Túlsúlyba kerültek az érintőkártyás fizetések a tranzakciók értékének terén is: tavaly a nyári negyedévben a hazai bankkártyákkal lebonyolított 981,15 milliárd forintos forgalom 62,9 százalékát érintéses fizetéssel bonyolították.
A tranzakciók száma tekintetében még nagyobb, csaknem 75 százalékos az érintőkártyás fizetések aránya. A fejlődés gyorsaságát jól érzékelteti, hogy 2014 III. negyedévében még csak a fizetések alig több, mint 15 százalékánál használták az érintőkártyás funkciót.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell