Rangos díjakat zsebelt be nemrég a Vál-Völgye Pékség, aki Ausztriában, a Linzben megrendezett 21. Nemzetközi kenyérversenyen aranyérmet szerzett a magyar vadkovászos burgonyás kenyerével.
A koronavírus-járvány következtében átalakulnak a vásárlási szokások: a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. adatai szerint az első félévben értékesített autópálya-matricáknak már több mint a felét nem a benzinkutakon vásárolták meg a járművezetők, így a töltőállomások részesedése az eladott matricák darabszámának tekintetében 50 százalék alá csökkent. Az elektronikus értékesítési csatornák népszerűsége viszont nőtt az autópályamatrica-vásárlók körében ugyanebben az időszakban.
- jelentette ki Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) vezérigazgatója. Az egyéb fizikai eladóhelyek - hipermarketek, utazási irodák, speditőrök stb. - értékesítése is mérséklődött, így az összes fizikai eladóhely részesedése 74 százalékra, 4 millió darabra csökkent az előző évi 80 százalékról.
A járványhelyzet az elektronikus (applikációs, SMS-es, webes) csatornákon értékesítő viszonteladókat kevésbé viselte meg: részesedésük - a NÚSZ által működtetett ematrica.nemzetiutdij.hu oldalt is beleértve - az elmúlt években fokozatosan nőtt, az első félévben pedig már közel 26%-ot ért el. (Korábban ez 20 százalék körül alakult. A NÚSZ jelenleg egyébként közel kétezer viszonteladó céggel, illetve értékesítőhellyel áll kapcsolatban.)
A NÚSZ bevétele a saját online értékesítési csatornáján, az ematrica.nemzetiutdij.hu oldalon mintegy 10%-kal nőtt az idei első félévben. A társaság a gyakori tévesztések, elírások elkerülése érdekében erre - a mobilra is optimalizált - oldalára hívja fel a matricavásárlók figyelmét. Ezen a felületen a regisztráció során minden adatot csak egyszer kell megadni, így a későbbi vásárlások alkalmával a tévesztések esélye nullára csökken. Ráadásul ez az egyetlen olyan elektronikus csatorna, ahol kényelmi díj nélkül lehet e-matricát váltani. A vásárlások itt folyamatosan nyomon követhetőek, visszakereshetők, és még a vásárlást igazoló bizonylatot sem kell megőrizni 2 évig.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Mi vezetett a németországi Zöldek zuhanórepüléséhez? Elemzés
- Komoly ügy lett Franciaországban egy iskolaigazgató és egy muszlim diák vitájából
- Zaklatás - döbbenetes adatok a gyerekekről, hazánk több mutatóban az első 10-ben
- Nem engednék állami vállalatokhoz a vendégmunkásokat
- Kiránduljon a gyermevasúttal!
- Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat: már a gyerekek is bejelenthetik, ha zaklatják őket