A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A nagy áruházláncok szívesen népszerűsítik magukat a fiatal generációk körében, és a Sziget erre pont ideális helyszín. Épp ezért idén is több üzlet kitelepül és meglepetésekkel várja a fesztiválozókat. Utánajártunk, mely üzletekkel lehet idén találkozni az Óbudai-szigeten, mivel készülnek, és milyen közönséget szeretnének megcélozni.
Jövő szerdán indul a Sziget fesztivál, amitől ismét látogatórekordot várnak a szervezők. A honlapon már minden információ elérhető, és így a fesztivál előtt alig egy héttel már érdemes is nézegetni Sziget 2016 térképet. A fesztivál területét bemutató rajzon látszik, hogy idén is több áruházlánc kitelepül a Szigetre, hogy ott helyben szolgálja ki a látogatókat. Megkérdeztük őket, hogy milyen termékekkel és szolgáltatásokkal készülnek.
Partikellékek: étel, ital, unikornis
A Sziget egyre inkább egy külön kis világ, ahonnan nem is feltétlenül kell kimozdulni. Ezt erősíti, hogy buli előtt, után nem csak meleg ételt lehet vásárolni, hanem kozmetikumokat, akár ruhákat és más szolgáltatásokat is igénybe lehet venni. Az ALDI Magyarország idén először települ ki a rendezvényre: egy 300 négyzetméteres üzlettel lesz jelen, ami 0-24 órában nyitva tart, és az alapvető élelmiszerek, húsáruk, üdítők, friss zöldségek és gyümölcsök mellett helyben sütött pékáru, továbbá nyári ruházat és strandjátékok is kaphatók lesznek. A Grillzónában az üzletben vásárolt pácolt és friss húsokat, zöldségeket az ALDI szakácsai 12 és 22 óra között készre sütik. Az üzletben a FestiPay rendszeren keresztül lehet majd fizetni.
Nemcsak inni és enni lehet majd a fesztiválon: H&M már évek óta jelen van a világ legnagyobb fesztiváljain, a kaliforniai Coachella fesztiválra minden évben speciális kollekcióval készül. Magyarországon először két éve jelent meg a Balaton Soundon, majd tavaly a Szigeten, ahol a H&M-es programokért és vintage körhintánkért folyamatos volt a sorban állás. Idén az Óbudai-sziget szívében felhőkkel, hintákkal, óriási unikornissal és mindenféle aktivitással várják a látogatókat.
Idén is lesz fesztiváldrogéria
A Rossmann Magyarország is a fiatal célcsoportot szeretné megszólítani, ezért jelent meg tavaly a Sziget fesztiválon egy komplex szórakoztató, felfrissülést, szépülést nyújtó kitelepüléssel, amelynek része az úgynevezett fesztiváldrogéria, és most is a fesztivál teljes ideje alatt várják a látogatókat. Az utóbbi célja, hogy a közönség kifejezetten a kültéri időtöltéshez, nyaraláshoz, bulizáshoz igazított választékú Rossmann drogériában tudjon bevásárolni, anélkül, hogy el kellene hagynia a rendezvény helyszínét.
Olyan kategóriák találhatók a fesztiváldrogériában, mint személyes higiénia, szájápolás, illatszerek, kozmetikumok és népszerűek a kis kiszerelésű termékek is. Nem maradhat ki a napozás kategória - naptejek, napolajok, napkrémek - sem, illetve lesz non food kínálat is: például felfújható ágyak, napszemüvegek, hajgumik, ékszerek, esőkabát és esernyő. Az impulzusvásárlás kedvelői pedig mindenféle partikelléket találhatnak majd az üzletben. Idén megközelítőleg 1000 cikkelem lesz elérhető.
- mondta a Pénzcentrumnak Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketingvezetője.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Vannak olyan áruházláncok is, amelyek nem települnek ki a Szigetre, de azért kapcsolódnak kedvezményekkel a fesztiválhoz. Ilyen az Auchan, ami jegyértékesítőként hivatalos partnere a Szigetnek, de nem lesz kint standdal. Ugyanakkor óbudai áruházuk közelsége miatt jelentős forgalomnövekedésre számítanak, illetve külön választékkal és nagyobb létszámú személyzettel készülnek a rendezvényre.
Augusztus 9. és 17. között a Lidl Magyarország is speciális ajánlatokkal várja harmadik kerületi áruházában a Sziget látogatóit. A bejáratnál minden nap 10-16 óráig hostessek várják a fesztiválozókat, akik az adott napon érvényes bérletük vagy napi jegyük bemutatásával egy különleges kedvezményeket tartalmazó kuponhoz jutnak, melyet az áruház teljes nyitvatartási idejében beválthatnak. A kuponnal italokhoz, üdítőkhöz és rágcsálni valókhoz juthatnak kedvezménnyel a vásárlók.
Újra divatba jön a képeslapküldés
Az elmúlt években a Magyar Posta is arra koncentrált, hogy olyan új szolgáltatásokat fejlesszen, amelyek a fiatal célközönség számára is vonzóak, mint például a mobilalkalmazás, amivel
- nyomon lehet követni a csomagokat,
- megnézhető, hogy hol van a legközelebbi posta, milyen a nyitvatartási ideje, mit lehet ott elintézni és várhatóan mekkora várakozási időre kell számítani,
- lehet ezen keresztül az iCsekk alkalmazás igénybevételével csekket befizetni.
Egy geolokációs játékkal is készül a posta, amelyet kifejezetten fesztiválokra is adaptáltak: a látogatók ezzel összegyűjthetik az egyes színpadokhoz elhelyezett virtuális csomagokat, és ha mindet felvették, a Posta standjánál különféle ajándékokat kapnak. Lesz ezeken kívül egy képeslapküldő alkalmazás is, aminek célja, hogy a képeslapküldés hagyományát visszacsempéssze a modern világba. A Posta brand alatt futnak majd csomagmegőrzők is (az üzemeltetést nem a Magyar Posta végzi), és ennél a standnál lehet majd elkészíteni a hivatalos Sziget útlevélbe az igazolványképeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb őrizetbevétel Németországban: egy EP-képviselő asszisztense dolgozhatott Kínának
- Hosszú évek óta bujkált a rendőrök elől, a XI. kerületben elfogták
- Kutyapárti panasz a Hegyvidéken: "a DK indult rá az országra, jobb lenne, ha mással foglalkozna"
- Három légiós távozik a fehérvári hokicsapattól
- Kitiltották a kényszermunkával készült termékeket Európából
- Összeült helyzetértékelésre a két új NATO-tagállam vezetője