Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Az idei évtől az online kasszát működtető cégek kötelesek biztosítani az ügyfelek számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását. A szabályozás általi fejlesztések előrelépést jelenthetnek a vállalkozások számára - közölte a Pénzügyminisztérium (PM) szombaton.
A közlemény szerint a világban jelenleg zajló folyamatok és a koronavírus járvány miatti elektronikus fizetés iránti igény növekedése elvárássá tette a biztonságos és érintésmentes fizetési megoldásokat. Hozzátették, hogy a vásárlók keresik azokat az üzleteket, ahol nem csak készpénzzel fizethetnek, hanem bankkártyával, vagy akár mobiltelefonjuk segítségével is.
Idén januártól minden online pénztárgépet használó vállalkozónak kötelező az elektronikus fizetési lehetőséget biztosítása. A törvényi előírásoknak való megfelelésnek több módja is választható,
A tárca szerint a szabályozás azonban nem csak kötelezettséget ró az online kasszát használó kereskedőkre, hanem lehetőséget is kínál számukra a fejlődésre, növeli a versenyképességüket. A fejlesztések által széleskörűbben elérhetővé válnak a XXI. századi fizetési módok.
A versenyképesség növelése mellett a cégek profitálhatnak is az elektronikus fizetési lehetőség biztosításával: iparági tapasztalatok szerint a vásárlók 15-20 százalékkal többet költenek, ha nem készpénzzel terveznek fizetni, mert nem korlátozza őket a náluk lévő készpénz mennyisége - áll a PM közleményében.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre