Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Egy új termékcsalád megvásárlásával négy hazai zenekart, a Hősöket, a Jónás Vera Experimentet, a Margaret Islandet és a Turbo zenekart támogathatod. A márka megálmodói olyan zenerajongók, akik szerettek volna valós segítséget nyújtani a Covid-19 miatt kialakult helyzetben a zenészeknek. A megjelenését október 1-re, az zene világnapjára időzítették, ezzel is tisztelegve a zenészek előtt.
A zene, a koncertek, a fesztiválok évről-évre a szabadság érzését, az önfeledt szórakozást jelentik több százezer embernek, ahol a zenekarok és a közönség a leginkább együtt lehet, együtt lélegezhetnek. Idén a jól ismert járványügyi okok miatt alig van lehetőség ezekre a találkozásokra, melyek a lelki nehézségek mellett az előadók számára komoly anyagi veszteségeket, pénzügyi nehézségeket jelentenek.
Egy zenerajongó társaság, szeretett volna segíteni a zenészeknek ebben a bizonytalan helyzetben, így született meg Bárány Péter cégtulajdonos és csapata által megálmodott Egyszer volt pálinkacsalád, mely segítségével a rajongók közvetlenül támogathatják kedvenceiket. A projekt vezetője Nagy Adrienn zenei szakember, az ő segítségével választották ki a négy támogatott formációt, négy különféle műfaj képviselőit. Így az ízekhez egy-egy zenekar kapcsolódik, mindegyik pálinka egy-egy dal nevét viseli, a különleges csomagolás oldalán pedig a dalszövegek idézetei is helyet kaptak.
A barackpálinka így a Jónás Vera Experiment Borzongásaim című dala után, a birspálinka a Hősök Játszunk, a mézes ágyas meggyes a Margaret Island Éjszaka és a szilvapálinka a Turbo Iránytű című száma után kapta nevét. Négy dal, négy történet, négy szerethető üzenet. A támogatás bevételből származik, mely közvetlenül a zenekarokhoz kerül egy éven keresztül. Így a vendéglátóhelyek és a rajongók az ital megvásárlásával előreláthatólag több millió forinttal segítik a zenészeket.
Egyetemi szórakozóhelyeken, klubokban, kocsmákban, kis- és nagykereskedelmi üzletekben lehet majd találkozni vele, és a hazai pálinkaárakhoz képest kedvezőbb áron lehet majd megvásárolni. A tervek szerint a jövőben újabb zenekarokkal bővül a paletta. A márka küldetése, hogy szakértelmével, termékeivel segítse az együtteseket, mindeközben a zenerajongók is egy olyan lehetőséget kapnak kedvenceik támogatására, melyet öröm fogyasztani.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház