Az elmúlt időszakban ismét a figyelem középpontjába került az arany, mint jegybanki tartalékeszköz,
Tizenöt témában, négy korábbi sorozatot folytatva 29 emlékérme kibocsátását tervezi jövőre a Magyar Nemzeti Bank (MNB) - közölte az MNB kommunikációs osztálya.
Az összegzés szerint két arany, tizenkét ezüst és két önálló színesfém emlékérme, valamint a nemesfém emlékérmék színesfém változatai szerepelnek az MNB jövő évi programjában, amely összetételében és kivitelezésében is sokszínűnek ígérkezik.
Mint írják, folytatódnak olyan, a korábbi években megkezdett és a gyűjtők körében népszerű emlékérme-sorozatok, mint a középkori magyar aranyforintokat, a magyarországi nemzeti parkokat, a nemzeti emlékhelyeket, illetve a magyar pásztor- és vadászkutyákat bemutató sorozatok. Emellett jeles történelmi, tudomány-, sport- és művészettörténeti évfordulók, nemzetközi események, kiemelkedő sportesemények egyaránt megjelennek az érméken.
Minden nemesfém emlékérmének megjelenik az alacsonyabb névértékű színesfém változata is. Ez a kivitel nem csupán a választékot bővíti, hanem kedvező ára miatt elősegíti az emlékérmék népszerűsítő, tájékoztató szerepének még hatékonyabb érvényesülését.
A grafikai tervek publikálásával egy időben az emlékérméket gyártó és forgalmazó Magyar Pénzverő Zrt. előjegyzési lehetőséget indít a 2020-as program részeként megjelenő emlékérmékre. Részletek a https://www.penzvero.hu/ honlapon érhetők el - olvasható a tájékoztatóban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom