Az online vásárlások során gyakori a túlméretezett csomagolás használata, ami jelentős környezeti terhet jelent.
A vásárlók és a versenytársak is készülhetnek arra, hogy a Lidl hamarosan bejelentheti az online vásárlás elindítását - írja a VG. A vezető kiskereskedelmi lánc ugyanis vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan – derült ki a cég a lapnak küldött válaszából.
A Lidl volt gyakorlatilag az egyetlen szereplő az FMCG-szektorban, amelynek nincs semmilyen online vásárlási szolgáltatása. A lap kérdésére megerősítették: a boltláncnál jelenleg nem elérhető az online vásárlás, de hangsúlyozták, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja a bevezetés lehetőségét. Ennél konkrétabbat nem árultak el, így azt sem, hogy mikor lehet esedékes az említett vizsgálat eredménye. A lap azt valószínűsíti a kommunikáció változásából, hogy záros határidőn belül elérhető lesz a házhoz szállítás a Lidlnél.
Nagyjából 2019-re a boltláncok zömében felismerték az online vásárlásban rejlő kitörési pontot, illetve ki is építették az ehhez kapcsolódó infrastruktúrát, a Lidl mindmáig távol tartotta magát a házhoz szállítási piactól - írták. Miközben Magyarországon már 2020-ban és 2021-ben szabályosan kilőtt az internetes kereskedelem: minden tizedik forintjukat online költötték el a fogyasztók. Így gyorsan az FMCG-szegmens lett a negyedik legnagyobb e-kereskedelmi terület a műszaki cikkek, a ruházat, illetve a játék-ajándék kategória után.
A házhozszállítás bevezetése ellen szólhat, hogy ezt jól csinálni nagyon nehéz, viszont könnyen leronthatja az eddig elért vásárlói megítélést, amiben a német diszkont élen jár a magyar piacon. Több nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc álláspontja is az, hogy az online tevékenység lényegében marketingköltségként fogható fel, mert pénzt nem lehet vele keresni. Igaz, sok kisebb szereplő viszont megmutatta, hogy igenis lehet eredményesen űzni a házhoz szállítást - írták.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Új ruhába öltöztetik Szoboszlai Dominikot, és nem is kevésért
- Június közepétől fizet osztalékot a részvényeseinek az Opus
- A hatóságok lefújták a magyar hegymászó himalájai expedícióját
- Kitört a tavaszi hókáosz Ausztriában
- Elszabadult, a forgalomban vágtázó lovak okoztak pánikot Londonban - videók
- Spekulánsok hajthatták fel az arany árát