A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Július közepétől már elérhetők a hazai termelőktől származó görögdinnyék a Tescóban. A hazai dinnye édes ízét a közép-európai vásárlók is élvezhetik, az áruházlánc ugyanis a belföldi 6-7 ezer tonnányi értékesítés mellett 7-8 ezer tonna magyar görögdinnyét exportál a régió üzleteibe.
Július közepétől már kapható a magyar dinnye a Tesco hazai áruházaiban. A szezonban összesen mintegy 6-7 ezer tonna görögdinnye kerül a zöldség-gyümölcs osztályok polcaira. A vásárlók a hagyományos magos mellett fekete magszegény, aprómagvú mini, magszegény sárgahúsú és bébi görögdinnyék közül válogathatnak.
A Tesco elkötelezett a hazai termelők támogatása mellett. Számos magyarországi termelővel és szállítóval működünk együtt, és segítjük őket, hogy fejleszthessék vállalkozásukat, termékeiket. Sok esetben pedig a vásárlók igényeihez igazodva a szállítókkal közösen keressük a kínálat bővítésének lehetőségeit is. Dinnyetermelőink hosszú távú, megbízható partnereink, akik széles görögdinnye-választékot fejlesztettek ki, amelyen belül a fekete magszegény termékek egyre keresettebbek, ezért idén ezekből 1000 tonnát tervezünk értékesíteni
– mondta Kámán Tamás, a Tesco beszerzési igazgatója.
A Tesco közép-európai áruházainak vásárlói is a magyar termelők munkájának gyümölcsét fogyaszthatják majd. Az előző évekhez hasonlóan ugyanis idén is várhatóan 7-8 ezer tonna magyar dinnye érkezik a Tesco cseh és szlovák üzleteibe a hagyományos magos és magszegény, a mini, valamint a magszegény sárgahúsú fajtákból.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket