Nagyon sok jel árulkodhat arról, hogy feltételezhetően tisztességtelen szándékú vállalkozással állunk szemben.
A karácsony elmaradhatatlan kelléke a szaloncukor, viszont az elmúlt években a szaloncukor trend is nagyon megváltozott: míg korábban az árakon volt nagyobb hangsúly, addig mostanra egyre fontosabbak az ízek, a csomagolás és az összetétel. Mi most a magyarok kedvenc íze? Mire számítanak idén a szaloncukorgyártók?
"Az előző válság (2007-2010) után az olcsó, lédig termék fogyott a legjobban, majd fokozatosan nőtt a kereslet a színes, zacskós, dobozos, díszcsomagolású termékek iránt is. Az árolló is egyre jobban nyílt, új márkák épültek (Stühmer, Vadász, stb.), de az olcsó, első áras szaloncukor is stabilan tartja magát a Milkával együtt. Ma már van vegán, paleo, up-date, minden mentes, krémmel töltött, retro, "kézműves", stb." - mondta el Lohn Miklós a Glória Szaloncukor képviseletében a HelloVidék kérdéseire.
- emelte ki a Szamos Marcipán Édesipari Termelő és Kiskereskedelmi Kft. operatív igazgatója Syrjännen-Barkóczy Eleonóra, aki azt is elmondta: ma már sokan a szaloncukor külső megjelenése alapján választanak piros vagy arany színű csomagolást, a többség azonban a minőséget tartja szem előtt.
A teljes interjú a magyar szaloncukorgyártókkal a HelloVidék oldalán olvasható.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza
- Rémes hír látott napvilágot Szoboszlai Dominikról, de…
- Európa-liga élőben: csodát kellene tennie a Liverpoolnak a továbbjutáshoz
- Egyedülálló intenzív képzést indít a Mathias Corvinus Collegium a jövő vezetői számára
- Leomlott az egykori koppenhágai tőzsde főhomlokzata