14 °C Budapest

Nagy dobásra készül a Tesco: ekképpen nyomná le az Aldit és Lidlt

2018. február 12. 16:00

A Tesco nagy dobásra készül, saját diszkontláncot indíthat annak érdekében, hogy megpróbálja visszaszorítani a két nagy rivális, az Aldi és a Lidl térnyerését.


A Tesco egy teljesen új és különálló márkát építene fel, amely olyan termékeket értékesítene, amelyek olcsóbb árazása versenyképes lenne a nagy riválisokéval - állítja a Sunday Times forrásokra hivatkozva. A vállalat menedzsmentje természetesen nem kívánta kommentálni ezeket az értesüléseket.

Erre a lépésre egyébként azért lenne szüksége Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedelmi láncának, mert bár az elmúlt 12 hétben 2,6 százalékkal tudta növelni eladásait, ez messze elmarad attól a növekedési ütemtől, amit az Aldi (16,2 %) és a Lidl produkál (16,3 %), így folyamatosan piacot veszítenek a britek a németekkel szemben. Ráadásul az Aldi 2022-ig további 1 000 üzlet megnyitását tervezi, míg a Lidl évi 50-60 új bolttal tervez egy évben, ugyanekkora időtávlatban.

A Tesco egyébként jelenleg 28 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Nagy-Britanniában, míg az Aldi értékesítései a teljes piac 6,9 százalékát, a Lidl eladásai pedig 5 százalékát adják.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 20. szombat
Tivadar
16. hét
Április 20.
Cirkuszok világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm