A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
A koronavírus-járvány érezhetően nehézséget okoz a családi vállalatoknak, ugyanis kevesebb árbevételre számítanak a következő egy évben. Ám a visszaesés ellenére a cégek bizakodók rövid-, illetve középtávon, saját helyzetük és a gazdasági környezet javulását tekintve is.
A vírusjárvány nem kímélte a családi vállalatok jövő évi árbevétel-várakozásait. "A magyarországi, 2 milliárd forint feletti éves árbevételű családi nagyvállalatok - a többi nagyvállalathoz hasonlóan - arra számítanak, hogy csökkenni fog a belföldi értékesítésből származó árbevételük a következő egy évben. Ennek hátterében az áll, hogy az előző negyedévi 4 százalékhoz képest 22 százalékra ugrott azok aránya, akik árbevétel-csökkenéssel számolnak, miközben csaknem felére, 35-ről 19 százalékra esett azoknak a vállalkozásoknak az aránya, akik szerint növekedni fog cégük bevétele"
- foglalta össze a K&H nagyvállalati növekedési index kutatás eredményeit Ékes Ákos, a bank családi vállalatok központjának vezetője. A mérséklődő árbevétel-várakozások ellenére optimistán látják saját kilátásaikat, illetve a hazai gazdasági környezetet a családi cégek.
- fűzte hozzá az eredményekhez a szakember. A magyar gazdaság helyzetével kapcsolatban jelentős eltérést mutat a családi cégek várakozása egy- és hároméves távon. Míg egyéves időtávon minden ötödik válaszadó (21 százalék) gondolja azt, hogy javulni fog a gazdaság helyzete, addig három évre előretekintve már lényegesen optimistábbak a családi cégek, és 36 százalékuk számít a hazai gazdasági környezet javulására.
- tette hozzá Ékes Ákos. A pályázatok benyújtási határidejét a Bank meghosszabbította, és szeptember 18-ig várja a megoldásokat innováció, hosszú távú stratégia, valamint társadalmi felelősségvállalás kategóriában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának
- Egyre többen adják-veszik online használt dolgaikat, de vajon mit szól ehhez a NAV?
- Választások - az alkotmánybíróság korlátozta a horvát elnök lehetőségeit
- Bringás rendezvény és futóverseny - ismét borul Budapest közlekedése
- Az oroszok közvetítették Irán üzenetét Izraelnek
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele