A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Csütörtök reggel jelentette be a Tesco, hogy eladja 301 lengyelországi üzletét, és teljesen kivonul az országból - írja a Portfolio.
Jelentős előrelépést értünk el a kelet-európai operációinkban, de a lengyel piac továbbra is kihívásokkal teli, az ottani operáció értékesítése lehetővé teszi, hogy a régió más országaiban jelen lévő vállalatainkra fókuszáljunk Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, ahol erős a piaci pozíciónk, jók a növekedési kilátások és megfelelő marzsokat, cash flowt és megtérülést tudunk elérni
- indokolta a lépést Dave Lewis, a Tesco vezérigazgatója. A Tesco az előző, 2019/2020-as pénzügyi évben 24 millió font veszteséget ért el Lengyelországban.
A 301 üzletet a Salling Group, a dán Salling Foundations 100 százalékos tulajdonában álló kiskereskedelmi lánc vásárolja meg. A Salling Group a tulajdonosa a Netto szuper- és hipermarketeknek, amelyek Németországban, Lengyelországban és Dániában már most 11 millió vásárlót szolgálnak ki hetente, 50 ezer alkalmazottat foglalkoztatnak, éves forgalmuk pedig közel 7 milliárd font. A most megvásárolt üzletek a következő 18 hónapban kerülnek átmárkázásra.
Az elmúlt években rendszeresen előkerült a pletyka, miszerint a Tesco kivonul Magyarországról. A lengyelországi döntés kapcsán Matt Simister, a vállalat közép-európai igazgatója most a Portfolionak kijelentette: nem terveznek ilyet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza