A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Nyilvánosságra kerültek azok az adatok, hogy átlagosan mennyit keres a legnépszerűbb közösségi oldal a felhasználókon. Az eltérés azonban jelentős az egyes földrészek között.
Mindenki számára nyilvánvaló, hogy a Facebookot nem pusztán azért üzemeltetik Mark Zuckerbergék, mert fontos számukra az emberek közti kapcsolat. A felhasználók számában rekordot rekordra halmozó (ma már a világ népességének 21,5 százaléka fent van) közösségi média számára minden egyes felhasználó hoz valamennyi pénzt a konyhára, és most nyilvánosságra hozták, pontosan mennyit. Hatalmas különbségek vannak a világrészek között:- Amerikában 13,53 dollárt,
- Európában 4,49 dollárt,
- Ázsiában 1,59 dollárt,
- A világ többi részén pedig 3,73 dollárt
keres a Facebook az átlagos felhasználón negyedévente, vagyis ennyit ér a cégnek minden egyes felhasználó. Az eltérés főleg a Facebook-reklámokra elköltött pénzből származik, míg Amerikában 2,8 milliárd dollárért hirdettek a tavalyi év utolsó három hónapjában, addig Európában csak 1,4 milliárdért.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon