Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének szóvivőj az eset kapcsán felhívta a figyelmet a tudatos fogyasztói magatartás fotósságára.
Tisztelet, a határok kijelölése és egymás munkájának az elismerése - többek között ezeket sorolta a HelloVidéknek adott interjújában Bostayné Papp Éva, a Labours Hungary Kft. szervezetfejlesztője annak kapcsán, hogyan lehet jól levezényelni családi cégek átadás-átvételét. Mint mondta ugyanis, országszerte a kisvállalkozások jelentős részének ez egy komoly problémája, ami akár csődbe is viheti a céget.
A fővárosi és a vidéki családi vállalkozásoknak egyaránt a generációváltás az egyik legkomolyabb problémája - mondta a szakember. "Az, amit ma tesznek a vezetők egymással, mint családtagok, és ahogyan kezelik a váltás időszakát, annak hatását a család valamennyi tagja, de még az unokák is érezni fogják, de legfőképp a szervezet sínyli meg, ha nem jól kezelik" - fogalmazott.
Elmondta, hogy fontos, hogy egy átadó vezető felelősen felkészítse a leendő menedzsmentet, aki nyitott legyen a múltbéli tapasztalatok befogadására. Legyenek tisztelettel egymás iránt, jelöljék ki a határokat, ismerjék el egymás munkáját és hagyjanak mozgásteret a másiknak - sorolta, mik kellenek a jó átadás-átvételhez.
Hozzátette, hogy látott olyan cégátadást, amikor az apa tudatosan egyik napról a másikra kilépett a cégből, a fiú szabad kezet kapott, de három év múlva kijelentette, hogy jövőjét máshol képzeli el. Mások viszont a sírig akarják kísérni a céget, amit felelőtlenségnek tart, mint elmondta: volt, hogy egy gyártócég átadása az apa halála miatt sosem fejeződött be.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen