Egy professzor szerint a kalóriadeficit továbbra is a fogyás kulcsa, de számos egyéb tényező is fontos szerepet játszik.
Kerékpárwebáruháznak indult a cég, a testépítők kultikus márkájának magyar forgalmazója lett
A testépítők körében kultikus brandnek számít a Weider, a cég alapítói fedezték fel Arnold Schwarzeneggert és futtatták fel támogatásával a sportágat. Termékeik fogyasztói ma már azonban korántsem csak a body builderek köréből kerülnek ki: a márka magyar forgalmazóját, a kerékpárwebáruháznak induló Bikerz Kft. alapítóját, az OTP Business nagykövetét kérdeztük a piaci trendekről.
- idézi fel az indulást Horváth András, a Bikerz Kft. ügyvezetője.
Acélfelnikből és autótengelyekből eszkábált magának súlyzót
Horváth a megkeresés után nem sokat vacilált, a Weider a testépítők világában közismert márka, gyakorlatilag egy időben indult a cég a sportággal. "A múlt század első felében, Kaliforniában kezdődött a történet, amikor a Weider testvérek rájöttek arra, hogy a kiemelkedő sporteredmények eléréséhez nem elegendő a hagyományos táplálékokból összeállított étrend, hanem speciális étrend-kiegészítőkre van szükség" - mondta a Pénzcentrumnak a Bikerz ügyvezetője.
Joe Weider, a testépítő- és fitneszkultusz megkerülhetetlen figurája volt, az erős srácok piszkálódását megelégelve, vézna tiniként fordult az izomfejlesztés felé: acélfelnikből és autótengelyekből eszkábált magának súlyzót. Nem állt meg saját izomzatának kidolgozásánál, folyóiratot alapított, saját neve alatt kezdett izomfejlesztő eszközöket és táplálék-kiegészítőket árulni. Karrierje csúcsán 16 magazinja volt, amelyek összesen havonta 4 milliós példányszámban keltek el, testépítő- és fitneszmozgalmának követőit 1989-ben 29 millióra becsülte a New York Times.
Később rájött, hogy a testépítősportnak karizmatikus sztárra van szüksége a továbblépéshez, ekkor csábította Kaliforniába az osztrák Arnold Schwarzeneggert.
Horváth András szerint a sporthoz ajánlott étrend-kiegészítők piaca napjainkban gyorsan és dinamikusan növekszik: egyre több ember foglalkozik az egészségével, igyekeznek tudatos életmódot élni, gombaként szaporodnak az edzőtermek, és évről-évre több futót és kerékpárost látni a köztereken. Sok szereplő van a piacon, amelyek közül több magyar alapítású versenytársuk jól felmérte és kiszolgálja a tömegigényt, a Weider termékei azonban egyértelműen a prémium kategóriába tartoznak.
"Ennek a piacnak a nem túl nagy, de azzal együtt növekvő legfelső rétegét szolgáljuk ki, ennek megfelelően az elmúlt években folyamatosan nőtt a bevételünk" - mondta a cég ügyvezetője. A fogyasztók között ma már nemcsak a testépítők, illetve erőatléták vannak, a Bikerz Kft. vásárlóinak többsége a nagyon tudatos, magukat célirányosan fejlesztő amatőr sportolók és a profik egy bizonyos szegmenséből kerülnek ki.
- mondta a cégvezető.
"Az e-biznisz, az e-kereskedelem terén mi úgy ítéltük meg, hogy a Magyarországon elérhető pénzintézetek között az OTP az, amelyik élen jár, és a legtöbbet tud nekünk segíteni" - tette hozzá Horváth András, aki maga is részt vesz az OTP Business, csaknem 50 magyarországi cégvezetővel, tavaly ősszel indított Nagykövet Programjában, hogy tapasztalataival és ötleteivel segítse a bank és a vállalkozók közötti együttműködés hatékonyságát.
"Az OTP Business Nagykövet Program nem titkolt célja az is, hogy a bank első kézből származó információkat szerezzen szolgáltatásairól, amelyek rámutathatnak, hogy melyek azok a területek, amelyeket még érdemes fejleszteni" - tette hozzá Radezcki Gergő, a Bikerz banki kapcsolattartója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban