A tervek szerint tavaszig harminc, jövő év végére pedig várhatóan 140 üzletegysége lesz a Pannon Festék Hálózatnak, amelyet magyar tulajdonú szakkereskedések, valamint az egyik legnagyobb hazai festékgyártó vállalat, a Poli-Farbe hozott létre - hangzott el az új lánc mai, bemutatkozó sajtótájékoztatóján.
A vállalat magyar tulajdonú, saját erőforrásból finanszírozzák a hálózatépítést -mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe Kft. ügyvezető igazgatója. A Pannon Festék Hálózat kereskedelmi koncepciója szerint a szakkereskedő saját üzleteit az új hálózat részeként "újranyitva" kiemelt (legalább 50 százalékos) megjelenést biztosít a Poli-Farbe termékeinek (de más gyártók festékeit is forgalmazza majd). A hálózat szakmai és pénzügyi háttérét nagyrészt a Poli-Farbe biztosítja: évi közel 7 milliárd forintos bevételének mintegy 82 százalékát a festék-boltok és szakkereskedések adják. Az ügyvezető ugyanakkor nem zárta ki egy esetleges későbbi külföldi terjeszkedés lehetőségét sem, ehhez esetlegesen az erdélyi, felvidéki piac jöhet szóba.
Az üzletlánc a nagy barkácsláncokkal szemben az erősebb szaktanácsadásra és mesteremberek ajánlására helyezi a hangsúlyt, gyakorlati tanácsokkal segít a fogyasztóknak, valamint a magyar márka minőségét is kiemeli. Az üzletek folyamatosan váltanak át a megújult arculatra, az első "átállási" időszakot a lakásfelújítás szemontjából holtszezonnak számító őszi-téli hónapok jelentik.
A jelenlegi trendek szerint a vásárlók a nagyobb lakásfelújítás helyett a festést, tisztasági festést választják, ezért is lehetnek bővülési lehetőségek a festékpiacban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml
- Bejött a Netflix stratégiája, brutális nyereséget könyvelhettek el
- Nem kizárt egy új üzemanyagárstop – a nap hírei
- Németországi kémügy: bekérették az orosz nagykövetet, de nem késett a válasz
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak